Free diecutting files

Saturday 29 May 2010

Get Sketchy #40

Er is weer een nieuwe get sketchy challenge..En dit is mijn uitwerking. de challenge bij de sketch is maak een vaderdags kaart.. Ik ben eerlijk gezegt niet zo happy met mijn uitwerking. Achteraf had ik het groene vlak wat kleiner moeten maken maar ja ...tja kan gebeuren he? Volgende keer beter..Ik ga nu lekker in het zonnetje broeden op een nieuwe kaart.
Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

3 comments:

Silvia said...

Hij ziet er weer goed uit Lenet. Blijf me verbazen over je mooie borduurwerk. Hoop er ook eens de rust en tijd voor te kunnen vinden.

Fijn weekend.
gr. Silvia

Dora said...

Toch mooi hoor, vaak heb je dat zelf wel, en dan valt het een ander niet op! Goede uitwerking!

natacha said...

is eens iets anders of we gewoon zijn van je
is ook een hele schone kaart
grtz natacha