Free diecutting files

Tuesday 6 March 2012

Happy Happy Joy Joy I'm a Shabby Girl!!!!



Dan ga je er eventjes tussen uit en maak je je blogpost alvast klaar vult de datum in waarop de berichten gepost moeten worden en er kan niets misgaan denk je dan...wel dus de blogberichten werden niet op de datum gepost, vandaar dat ik vandaag ddrie blogposten heb, Ik heb de andere maar gewoon alsnog van daag gepubliceerd. Als je naar bebeden scrold zie je ze van zelf.

maar dat was niet het geweldigste dat ik wil vertellen ..Ik mag sinds gisteren van de daken schreeuwen dat ik een ShabbyGirl ben !!! YEAEAEAEAHHH!!!!!  Met de  bovenstaande Thee Giftset die ik gemaakt heb ben ik gekozen als DT-Lid van The Shabby Tea Room!! WIEIEHOEOE!!! De meeste van jullie weten vast wel dat ik de challenges altijd geweldig vind.Ik ben echt super blij!

You take a break , make your blogpost with publishingdate and nothing can go wrong....you think...well my posts didn't publish on the date I told them to, so I did it my self manually today. If you want to see them just scroll down the page and you will find them.

But that's not the most exiting thing  I want to tell you , I may call myself a Shabby Girl sins Yesterday !! YEAEAEAEHHH!!!! With the gift set shown on top of this message I became a member of the designteam of The Shabby Tea Room!! WIEIEHOEOE!!! I think the most of you know I really love the challenges of the shabby tearoom. I'm so happy!!!!

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

18 comments:

Lin said...

Congratulations, Lenet! You've ALWAYS been a shabby girl; it just took them a little while to find you! I've always loved your cards, and now we'll get to see even more of them!

Debbie said...

I am tickled {pink} to welcome you to our shabby, little family in the Tea Room, Lenet!! Our followers are in for a big treat to be inspired weekly by your scrumptious creations!! Looking forward to creating with you, sweetie :)

Kortmanitove said...

Congratulation!!
I really love your style, and The shabby tea room too...
Looking forward to se what you will create for them :)
Tove

Cornelie said...

Balen asl je posten gepland hebt staan en het werkt niet!! Maar hier alsnog! Mooi weer..allemaal!
Maar je creatie voor Shabby Tearoom is geweldig! Gefeliciteerd! Tof!
Groetjes Cornelie

San Kado said...

Gefeliciteerd!!!!!

Maar ooh wat een toffe creatie!! echt gewoon te WAUW..... Ben helemaal gek op thee, en alles wat er bij hoort dus dit scoort PUNTEN!! hihihi

Wendy said...

wauwwww prachig Lenet

Groetjes Wendy

Martha said...

Gefeliciteerd zeg, wat een super nieuws!! Kan me voorstellen dat je blij bent! Maar het is ook logisch dat ze je kozen, je werk is prachtig!
Groetjes,
Martha

Ditta said...

Gefeliciteerd, je hebt het verdiend!!
Je maak altijd zulke mooie dingen..
Liefs Ditta.

Ros said...

Many many congrats Lenet ... so happy for you

Anonymous said...

Hoi Lenet, dus je bent er even tussenuit geweest!! Was het leuk en ontspannen?
Wat een traktatie, 3 blogposten!!
Ik keek m'n ogen weer uit, wat mooi allemaal weer!!!!!!!!!!
Deze, die met die buisjes losse thee,
wat een ontzettend mooi kadootje!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Sanne said...

Van harte gefeliciteerd Lenet. Ik had het al gelezen op het blog van The Shabby Tearoom en ben super blij voor je! Je hebt het verdiend!

Liefs Sanne

ida said...

wat ziet dit er prachtig uit!

groetjes Ida

janfien said...

Proficiat, Lenet. Wat heerlijk dat je weer een DT bent geworden. De andere creaties zijn ook heel erg mooi.
Het is ongelofelijk zoals jij scoort.
Geniet ervan. Ik geniet van jouw creaties.
Josephine

Maia said...

Wauw proficiat Lenet!
Eens moest dat toch gaan gebeuren he!
Prachtige dingen maak jij altijd, ze hebben een goeie vis gevangen haha!
Geniet er alvast van!
Groetjes Maia

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
van harte met je aanstelling!
Het is je gegund!
Je maakt zulke gave mooie dingen!
Groetjes van Daatje

Cora Hoekstra said...

Lenet, je pas volgens mij goed op dat plekje in het shabby tearoom DT, heel veel plezier en ik geniet lekker mee.

Starr said...

Congratulations! I love your style, your work is amazing and I can't wait to see your Shabby creations!!! Cocoa starr

scrapsylz said...

ik zag het ook al voorbij komen op het blog bij TST. Gefeliciteerd!! (en echt verdiend, want deze creatie is dan ook een plaatje!)