Free diecutting files

Saturday 10 March 2012

Happy Anniversary

We hebben weer een nieuwe sketch voor je bij op de Waltzingmouse Challenge Blog.. Deze is weer gemaakt door Renee Lynch.. de sketch heeft 3 vierkantjes maar je hoeft niet perse vierkantjes te gebruiken. Zoals je  ziet heb ik voor ovalen gekozen. Zolang je maar  drie elementen  op een rij hebt is het prima. 
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de cameo creations set en de cameo to go set . Als je de sketch wilt zien en de geweldige uitwerkingen van de rest van het DT , ga dan gauw kijken op de BLOG
Als je al een setje stempels hebt , doe dan gezellig mee en wie weet ben jij wel de nieuwe winnaar en mag je een set stempels uitkiezen , de winnaar van de stempelset wordt random gekozen dus iedereen heeft een eerlijke kans.
Ik krijg veel vragen waar de stempels van waltzingmouse te koop zijn, ze zijn alleen te koop bij waltzingmouse zelf. laat je nioet weer houden door het feit dat je dan in het buitenland moet bestellen, het gaat altijd goed , ik heb nog geen enkel probleem gehad tenminste en de verzendkosten zijn laag .
Als je straks nog eens terug komt heb ik nog de nieuwe challenge van cardpatterns voor jullie.








Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

3 comments:

janfien said...

Wat een mooie kaart, Lenet. Dat cameo-setje heb ik ook, maar nu heb ik ook nog inspiratie. Ik was steeds aan het denken hoe ik die kon gebruiken voor vrienden in nederland. Hij is erg ziek en ze zitten in een faillisement. Dus een opkikkertje is nooit weg.
Bedankt.
Josephine

Ghanya said...

Wat een leuke kaart Lenet!!

Karen M said...

I have been looking at lots of your cards on your blog and you are so talented! I really love your style and all the shabby chic you incorporate! Kx