Free diecutting files

Monday 12 March 2012

Zo soms


... heb je wel eens van die gelukkies. Zo kreeg ik deze oude letterstempeldoos..goed gebruikt en sommige letters zijn wat dikker geworden maar ach, dat geeft weer een leuk vintage effect.

Sometimes you find your self very lucky..I got this old school alphabetstamp box.Well used so sme letters are a bit thicker than the others but that gives a nice worn vintage effect..

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

7 comments:

janfien said...

Jij bofkont. Wat ga je daar nu weer voor iets moois mee doen?
Josephine

Kortmanitove said...

Oh! Looking forward to see what you will make with them...
Great way to make your cards even more unique!!!
Tove

Busje vol bijou said...

heel erg leuk,ik heb die stempeltjes van de action,haha.dit zal vast veeel mooier zijn.fijne dag.

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Booooooohhhhhhhhh...........
Wat een bofkontje ben jij zeg!!!!!
Heel erg leuk om te hebben, maar dat jij hem ook kunt gebruiken, dat is toch ÉCHT HÉLEMAAL TE GEK.
Nou Lenet, dat is echt een geluk als je zooo iets krijgt.
Nou meid....GENIET ERVAN :D
Ik gun het jou van "HARTE"
Ik ben heel erg blij voor jou,leuk.
Ik ben heel benieuwd wat je er mee gaat maken, en aan ons gaat laten zien, toch!!!!!!
Véél Plezier met jouw gelukkies!!!
Geniet en geniet voor 100%.
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Annelies said...

Ongelofelijke bofvogel!

Marjoleins Creations said...

Wauw! Wat een gave stempeldoos!! Vooral die schrijfletters!
Groetjes,
Marjolein

ByVonneThuis said...

Nou dat is zeker een gelukkie.
Ik ben benieuwd waarvoor je ze de eerste keer gaat gebruiken.

Groetjes Yvonne