Free diecutting files

Tuesday 13 March 2012

Joy

Weer even een kaartje gewoon omdat ik er zin in had, Ik heb vanmiddag mijn lichttentje binnen gekregen en wilde die natuurlijk even uitproberen. het is een leuk dingetje om mee te beginnen maar wil straks toch wel een grotere gaan aanschaffen. Voor nu volstaat deze wel.
With Love heb ik nog niet gestempeld met mijn letterdoos uit het vorige bericht. Dit is een heel klein alfabetje
van Studio G dat ik voor een halve dollar bij de walmart vond, samen met nog een stetje. Vond het zo schattig dat kon ik niet laten liggen.

Just a card because I felt like making one, today a got my little photo tent and had to trie it out. It's a fun tent to start with but in time I want a bigger one for now this will work just fine.
I stamped With love with the cutiest little alfa beth stamset I have ever seen. It's from Studio G and I found two differend sets at the wallmart for just one dollar. I just couldn't resist.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

12 comments:

Debbie said...

So soft and pretty, Lenet!!

Lynda said...

You have a very beautiful style Lenet, I have just found your blog and started to follow it. Have a great day!

Annelies said...

Wat een schattig kaartje!

little sweet things said...

Leuke kaart heb je gemaakt en je stempelset is ook super leuk.
Ik heb zelf ook zo'n foto tentje maar ik vind het maar een gedoe om dat ding telkens wel op te zetten, hoop dat het jou beter bevalt.
Groetjes, Sas

Anneke klerks said...

wat een schatje
mooie kleurtjes ja joy

bestel je vanuit Nederland gewoon bij de walmart of heb je een adresje in amerika/

fijne dag
liefs anneke

Margot said...

superlief kaartje!

Marlena M. said...

Beautiful and feminine!

Riet said...

Wowwww Lenet,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

janfien said...

Het is echt een schatje. Ik zal me toch eens meer door jouw kaartjes laten inspireren.
Josephine

Sanne said...

Ik vind het weer een prachtige romantische kaart! Ik ben zo dol op jouw kleurtjes! De bloem vind ik ook erg mooi.

Liefs Sanne

Artes de NĂ¡gela said...

Beautiful!

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Nou Meid......wat een knap stukje werk weer, wat je van dat kaartje hebt gemaakt. Als ik op jouw blog kijk, dan valt mij de mond open van verbazing van wat jij toch allemaal maakt, en hoe jij het maakt.
Het zijn stuk voor stuk gewoon allemaal KUNSTWERKEN, en niets is minder waar.
Ik kijk altijd vol verbazing op jouw blog, en merk steeds dat het een genot voor mijn ogen is.
Van wat ik er allemaal te zien krijg. Ik geniet intens.
Bedankt daar voor, Lieve Lenet :)
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)