Free diecutting files

Sunday 11 March 2012

Every cloud has a silver lining

Mijn voorlopig "laatse kaartje" voor The Shabby Tearoom. Vanaf de volgende challenge worden het DT kaartjes..ooo en ik heb er zo'n zin in.. 

For now my "last Card "for te shabby tearoom..I start the next challenge as a Shabby Girl..yeah!! So then it will be DT cards/ projects . I'm so looking forwart starting my term as a designer.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

12 comments:

Brenda said...

Heel erg mooi kaartje, de kleurtjes zijn zo lief!!
Lieve groetjes Brenda

Debbie said...

BEAU-TI-FUL, Lenet! I'm going to feature your card on the winner's post -- no matter what -- on Monday. Thanks for being such a loyal Shabby Girl :)

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
wat fijn voor je dat je DT lid bent geworden,
ik blijf steeds kijken bij je hoor!
Je vorige kaartjes vind ik ook weer zo mooi,
het kaartje met de cameo's vind ik meer dan prachtig!
Groetjes van Daatje

janfien said...

Wat is het toch weer een mooie kaart.
Josephine

Annelies said...

Hij is weer mooi!

Riet said...

Ohhh wowwww Lenet,wat heb je toch weer schitterende creaties gemaakt.

Liefs Riet.

yvon said...

Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt de afgelopen tijd. Stuk voor stuk juweeltjes.
Groetjes, Yvon

Willy's creations said...

Een pracht van een kaart!

Groetjes,Willy

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Niks te danken voor het volgen van jouw blog. Hééééél graag gedaan.
Leuk voor jou dat jij jouw zooo verheugd op het kaartjes maken voor de Challenge van DT. En dat jij een Shabby Girl bent voor DT.
Ik hoop dat ik het zo goed vertel en goed gesnapt heb.
In ieder geval........ van HARTE GEFELICITEERD met jouw behaalde plek voor het DT Challenge!!!!!
Leuk voor jou, Lenet hihihi.
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Stom, écht stom........
Vergeet ik hélemaal wat te zeggen over jouw mooie kaart. Ik vind de kaart Super, écht hélemaal SUPER!!!!!! De kaart is lief, mooi, warm, mooie bloemen, heel mooi lint, de corners, het papier, en de tekststempel is héél erg léuk. En die BINGO-kaart die vind ik helemaal GEWELDIG!!!! Echt héél leuk, van welk papier ofzo is die???? Ik vind die Bingo-kaarten écht zóóóó leuk, altijd al gevonden. Waarom....weet ik niet, ze hebben wat, hihihi!!!!!!! Zo...nu moet ik stoppen want ik val in herhaling, hihihi.
Lieve Lenet....ga zo door, en wij zullen nog heel veel van jou kunnen GENIETEN!!!!!! Daar verheug ik mij nu al op.
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Marlies said...

Een super mooie en romantische kaart Lenet!! Prachtige kleuren en mooie details!! Ook gefeliciteerd dat je in de DT van Shabby Tearoom zit! Super leuk voor je en voor hen een aanwinst! groetjes, Marlies

Sandra1968 said...

Wauw, dit vind ik een schitterende kaart!
Groetjes, Sandra