Free diecutting files

Tuesday 6 July 2010

Dolls sketch challenge en kaarten kit.

De nieuwe kaarten sketch challenge staat weer op de blog van Dolls..Bovenstaande kaart is mijn uitwerking. ik heb gebruik gemaakt van de Dolls kaarten kit. Het papier is van Bo Bunny en de labelstempel van waltzing mouse, de tekst weet ik eerlijk gezegt niet De stempels komen uit mijn eigen verzameling de rest van het materiaal uit de kaarten kit.
Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

5 comments:

chantal said...

schitterend kaatrje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

natacha said...

mooi gedaan zeg ook heb je heel mooi papier gebruikt
fijne avond nog
grtz natacha

Anneke said...

Een mooi kaartje!!

Kitty said...

Mooi kaartje, pittige kleurtjes!

Alexandra said...

Leuke kaart, het is wel even wennen om zo'n intense kleur paars in jouw werk te zien, maar wel leuk.