Free diecutting files

Thursday 1 July 2010

Heel erg bedankt.

Eigenlijk vind ik het altijd een beetje vreemd om ergens heel erg voor te zetten. Heel erg associeer ik altijd met niet zulke leuke dingen. Net als bv verschrikkelijk mooi...Hmmmm ...
Maar goed,
Afgelopen weekend zijn we een weekendje naar Movieworld Germany geweest . Heel geslaagt weekend . Een vriendin van me heeft onze poezenbeesten verzorgt en als bedankje had ik dit even snel in elkaar geflansd. Het is ook het enige wat ik gemaakt heb deze week, op het "verplichte "kaartje voor Get sketchy na..alleen heb ik die van volgende week zitten maken ipv die van deze week. Ach ja heb ik die alvast maar klaar. Het komt niet doordat ik nog in de ban ben van ons weekendje hoor , maar ik ben snip verkouden en helemaal niet fit. Weinig puf om wat dan ook te doen. Bah. En dat met dit heerlijke weer.
Vandaar dat het rustig is hier van mijn kant. Zo gauw ik me weer wat beter voel zien jullie weer van alles verschijnen en kom ik weer bij jullie blogs langs hoor.

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

10 comments:

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Ai, wat vervelend dat je in de lappenmand zit.. Hopelijk ben je er snel weer bovenop! Ik kijk weer uit naar je nieuwe creaties en freubelen is een heel goed medicijn, dus hopelijk ben je daardoor sneller beter!

Liefs, Wendy

m@deliefjuh said...

beterschap. maar dit ziet er weer super uit!

Anneke. said...

Beterschap, Lenet.

Groetjes Anneke.

Dora said...

Ik hoop echt dat je snel opknapt dit gaat echt al te lang door..wederom een leuk geschenk zo, net even meer dan een gewoon gekocht cadeau.
En ik ben het met je woordkeuze wel eens!

Alexandra said...

Zo na een paar pogingen lukt het dan toch om een bericht te maken. Maar wat had ik nu toch allemaal gezien??? De envelop, kaart van online crop en de kaart voor get sketchy geloof ik. Stuk voor stuk ziet het er allemaal weer mooi uit.
Hopelijk voel je je weer snel fit.

Alexandra said...

Vergeet ik helemaal het bedankje, maar kan nog steeds reacties plaatsen, dus doen we het gewoon nog een keer. Heel leuk zo, het bedankje.

Anonymous said...

Ach joh, Lenet, zal het ook niet door die verschrikkelijke hitte komen dat je je niet goed voelt ? Morgen wordt het gelukkig minder warm.
Doe rustig aan, dan komt het vanzelf weer goed.
We willen jouw creaties niet missen; ik zit altijd halsreikend uit te kijken naar de volgende !
Groetjes, Belinda

chantal said...

beterscha en je creatie ziet er weer super uit
liefs chantal

Nicky said...

ik vind het heel erg verschrikkelijk leuk wat je gemaakt hebt :) maar dat niet lekker voelen, joh de warmte speelt een grote rol hoor, ik heb er ook last van!

mariska said...

Ik hoop dat je snel opknapt.
Enne..wat een super leuk bedankje heb je voor je vriendin gemaakt.
Daar zal ze vast blij mee zijn.

Liefs mariska