Free diecutting files

Friday 16 July 2010

Get sketchy #47

De nieuwe challenge van get sketchy staat er weer op..dit is mijn uitwerking van de sketch.
Ik heb weer de stempels van waltzing mouse gebruikt. Ik kan er geen genoeg van krijgen . Deze komen van de de nieuwste series, victorian fripperie en rescue remedies additions.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

14 comments:

natacha said...

amai wat een chique kaartje zeg

Claudia said...

Wow, dat ziet er heel mooi uit zeg! Prachtige kleuren zo bij elkaar.
Groetjes, Claudia

Belinda said...

Goh Lenet, Wat ben jij toch productief ! En het is allemaal zo mooi....

Groetjes, Belinda

chantal said...

schitterend kaartje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

*_Samantha_* said...

erg mooi super!
in 1 woord prachtig.

Ik geef trouwens een candy weg, kom dus even kijken.

* Samantha..*

Wendy said...

Wat een pracht van een kaart
Welke kleuren inkt heb je gebruikt?

Groetjes wendy

PatriciaKleijn said...

Heel mooi

*Kus Patries*

Annelies said...

Prachtig!

*zet stempels van Waltzing Mouse op verlanglijstje voor de goede Sint...*

Ria said...

Weer een heel chique kaartje.

groetjes Ria S.

CĂ©line said...

Prachtige kaart zeg!!! En die stempels zijn echt mooi, ik ken ze niet maar ik geloof dat ik weer wat voor de heb-lijst heb gevonden!
Groetjes!

Sparkplug17 said...

Such a lovely card!

Dora said...

Yep leg de kaartjes maar klaar, hihi
Lenet dit vind ik een pracht kaart, ik denk de mooiste van de kaarten die ik de laatste tijd heb gezien, over het www, hij blijft me trekken ik blijf kijken!

Kitty said...

Ik zie datik al een poosje nie thier gekeken heb *bloos* Er staan weer prachtige creaties Lenet, super!

Alexandra said...

Mooie kaart. De stempels zijn ook weer geweldig. Dit keer vind ik ook het bloemenhoekje eruit springen, zo mooi.