Free diecutting files

Saturday 10 July 2010

Birthday wishes

Weer eens een kaartje voor 2S4U gemaakt. Ik was hier donderdag bij mijn scrapvriendin Yvonne aan begonnen die had de leuke martha steward pons die ik voor de randen heb gebruikt. Hij staat nu hoog op mijn hebbe-hebbelijstje. We zijn ook nog even bij Maeycke langs geweest . met haar heb ik in het DT van Yvonne gezeten , ze had twee baby varkentjes ..oooo zooo geweldig lief, vooral die neusjes die maar op en neer gingen. To Cute!
De tekst stempel op deze kaart is van waltzing mouse, ik ben echt super verlieft op deze stempels . Gisteren weer 3 setjes binnen gehad en ik denk dat volgende week de nieuwe ook wel binnen komen en dan heb ik ze bijna allemaal. Je zult ze dus nog regelmatig tegen komen hier.
het papier is van Melissa frances en het frampje heb ik beglittert is van tattered angels.
Zo en dan ga ik nu nog even wat in huis doen , moet ook gebeuren .

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

13 comments:

Annelies said...

Ik vind deze zóóó mooi!!

cnelson said...

What an absolutely GORGEOUS card!

Sylvia said...

So beautiful and soft!

PatriciaKleijn said...

Heel mooi kaartje zeg

*Kus Patries*

chantal said...

schitterend kaatrje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

natacha said...

amai das weer een heel schoon stijlvol kaartje
grtz natacha

Nicky said...

heel mooi dit kaartje!!! wat een leuke stempel die tekst

Dora said...

Woho...je moet wat bedenken, bij al die mooie kaarten die je maakt;) De pons rand en de stiksel komen hier zo mooi uit!

Charlotte said...

Wauw... prachtig!!!

chantal said...

een stijlvolle klaar en prachtige kleuren.
liefs Chantal

Ria said...

Wauw lenet weer een prachtig kaartje !!!


groetjes Ria S.

Unknown said...

your card is beautiful with so many details to pour over
Thanks for joining us at 2S4Y this week
:)Kazan

Belinda said...

Helemaal geweldig weer !