Free diecutting files

Sunday 11 July 2010

vogelkooitje


Dit kaartje heb ik gemaakt met de challenge van The shabby tea room. De uitdaging was, make an impression. Je moest embossen. Nou dat heb ik dus gedaan alles behalve het kaartje en de banner , het kooitje eigenlijk twee keer want daar heb ik nog glitter met embossingpoeder op verwerkt.
Eigenlijk de kaart een dubbele challenge voor me , want ik had deze stans al een tijdje liggen en nog steeds niets mee gedaan ik vond vanmezelf dat dat nu maar eens moest gebeuren. Werdt er wel weer meteen aan herinnerd om geen lijm te gebruiken om iets op te plakken, want natuurlijk zat het weer op plekken waar het niet hoort. Zoals onder het kooitje. Toen ik er de rubon op wilde maken ging het dus helemaal mis. Nou ja even weg gummen met de rub-on gum. FOUT! Het hele papier ging stuk door de lijm, dit heb ik opgelost door de banner erover te plakken. Je ziet er gelukkig niets meer van.
Al met al ben ik weer best te vreden met deze kaart.
Fijne dag allemaal.
Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

24 comments:

Baukje said...

Hallo Lenet
wat eem prachtige kaart
Groetjes Baukje

Lory (Loryquilt) said...

So Wonderful!!!!! Ciao from Italy

natacha said...

een heel mooi leuk kaartje is dit

PapierGirl said...

Lenet very pretty! So many pretty details - thank you for joining us this week at TSTR! :)

Lisa said...

Lenet, another beautiful card for us in the Tea Room to admire!! I just love that sweet birdhouse and all those soft colors! Thanks so much for sharing with us in TSTR!

chantal said...

schitterend kaartje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anneke said...

Een leuk kaartje!!
Groetjes Anneke

Ria said...

Een super leuk kaartje,
dat kooitje heb ik ook al een tijdje liggen, moet er toch ook maar eens iets mee gaan doen!!

groetjes Ria S.

Audrey Pettit said...

This is gorgeous! I love the soft colors and the birdcage and seam binding, and your embossing is wonderful. Just lovely!
Thanks for playing along with us at TSTR.

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Wat super deze kaart! Heel bijzonder, zo die geweldige kooi, met dat vogeltje er in, het papier, de kleuren en de structuren zijn erg mooi. Super gemaakt!
Fijne dag!

Liefs,
Wendy

Vera said...

Supermooie kaart!!!

groetjes

vera

mariska said...

Wat een prachtig kaartje zeg!
Echt super mooi.

Liefs mariska

Wendy said...

Wat een prachtige kaart en zo mooi met dat vogelkooitje er op

Groetjes wendy

Marja said...

Wat een leuk kaartje is dit.

Joanne Leddy said...

This is a very pretty card. I love the bird cage!

Dora said...

Nou er is niets meer van te zien..ik vind het weer een erg mooie kaart!

Nicky said...

goed opgelost! mooi kaartje!

Marga said...

Ik had het elders al gezegd, maar hier nog een keertje: wat een geweldig leuke kaart zeg! Prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt!

Charlotte said...

Wow wat een schitterende kaart Lenet! Heel gaaf hoe je die vogelkooi bewerkt hebt!!! :)

xxx

Brenda said...

Ach, dat zijn juist de leukste dingen van crafting, toch! Zonder dat foutje had je misschien nooit op het idee van de banner gekomen.;-)
Erg leuk kaartje geworden! Die stans staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik vind hem zo leuk!
Groetjes, Brenda

celia said...

Hele mooie kaart, die vogelkooi is super!!!

Margriet Tournier said...

Wauw, wat een mooie kaart!

Debbie said...

All I can say is absolutley GORGEOUS!!!!!!!!! I simply adore your shabby and vintage style, Lenet! Thanks for sharing your talents with us weekly in the Tea Room :)

Colleen Dietrich said...

Gorgeous card! Very, very vintage and beautiful.