Free diecutting files

Saturday 24 July 2010

Get sketchy # 48

De nieuwe get sketchy is er ook weer, de sponser deze keer is the cutting cafe.
Dit is mijn uitwerking van de sketch , een strak kaartje dit keer, niet veel frutsels maar dat heeft het ook niet nodig vond ik.
Het papier is van Tilda en de tekst een rub on van melissa frances.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

9 comments:

Andrea said...

je hebt gelijk Lenet,
veel frutsels heeft dit kaartje niet nodig want het is zo al prachtig hoor
groetjes andrea

Ann said...

prachtige kaart weer Lenet

Nicky said...

mooi kaartje! zie trouwens de afgelopen weken erg veel mooie kaartjes van je langsfietsen zeg! heb niet altijd de tijd gehad om te reageren, bij deze dus!

chantal said...

schitterend kaatrje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Aleida said...

Wat een mooi, strak kaartje! Ik vind hem helemaal super zo, niks meer aan doen! (alleen nog een ontvangster uitzoeken....., zal wel niet moeilijk zijn, met dit kaartje kun je alle kanten op)
groetjes,

Dora said...

Hier moet ook zeker niets meer bij dit is zo af, en zo mooi, het is ook een baby kaartje en het straalt puurheid uit, heel mooi!

Gepke said...

Ik vind het een hele mooie kaart. Soms is minder gewoon mooier :). Groetjes, Gepke

Alexandra said...

Mooie kaart, soms kan strak en simpel ook gewoon heel mooi zijn.

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Wat is hij mooi geworden, die pons rand maakt het kaartje zo al bijzonder, vind ik! En erg mooi en zacht papier. De tekst is ook erg mooi, ik gebruik eigenlijk nooit rub-ons, maar wordt wel mooi helder zo, toch eens proberen en Google-en!

Groetjes, Wendy