Free diecutting files

Sunday 18 July 2010

Sterkte

Deze kaart heb ik gemaakt voor een forum vriendin. Heel onverwachts haar man verloren.
Met dit kaartje wil ik haar laten weten dat ik aan haar denk.
Ik heb de stempels van Waltzingmouse gebruikt ( ja alweer :-) Ik heb eerst gestempeld met perfectmedium van ranger en toen witte embossingpoeder van ZING! erop.
Ik wilde eerst nog een strik erop doen maar heb het maar niet gedaan. Alleen twee roosjes dat vond ik wel genoeg.

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

13 comments:

Maaike said...

een prachtig kaartje!

chantal said...

schitterend kaatrje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

natacha said...

oei das heel erg dat,
met dit kaartje zal je haar veel plezier doen
want in zo'n moeilijke tijden is het fijn te merken dat mensen om je geven
grtz natacha

Astrid said...

Heel erg mooi en stijlvol.

Wendy said...

Het is een mooie stijlvolle kaart voor deze gelegenheid. Het blijven moeilijke kaarten om te maken vind ik jij bent er goed in geslaagd.

Groetjes Wendy

Ann said...

o wat een naar bericht Lenet, ik hoop idd dat je prachtige kaart haar wat kracht geeft

Ria said...

Wat een prachtig kaartje, die zal zeker worden gewaardeerd.
en inderdaad de roosjes zijn voldoende !!

groetjes Ria S.

Tamara said...

Mooie kaart...
xx Tamara

Annelies said...

Heel mooi en stijlvol!

Alexandra said...

Altijd moeilijk om voor zo'n gelegenheid een kaart te maken. Sterkte voor je forumvriendin.
Het effect met de stempels is prachtig, mooie kaart dan ook.

Dora said...

Je hebt de kaart zo gemaakt dat het precies goed is, helemaal zoals een kaart als deze hoort, niet teveel en zeker niet kaal.
Knap werk! Ee heel naar bericht.

Belinda said...

Lenet, prachtige kaart, vooral dat het wit "gestempeld' is vind ik prachtig. De ontvangster zal deze kaart ongetwijfeld waarderen !
Groetjes, Belinda

Wendy ten Hove said...

Erg mooi met dat witte embossingpoeder, is een hele mooie stijlvolle kaart geworden zo. Veel sterkte voor je forum vriendin, maar dit kaartje zal haar goed doen.

Groetjes,
Wendy