Free diecutting files

Friday 23 July 2010

Have a fabulous birthday

dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van CPS- Cardsketches. Ik zag de sketch en wist meteen wat ik ermee moest doen. Ikhad hem eigenlijk ook zo klaar , en ook nog zoals ik hem in mijn hoofd had..nou wat wil de mens nog meer. ik heb papier van Melissa frances gebruikt en het frame is van tattered angels, De tekst stempel weet ik niet helemaal zeker maar ik geloof van Hero Arts.
Ik ben nu bezig met een picknick mandje wordt ook heel leuk als ik het zelf zeg.
Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

8 comments:

xmelisx said...

Prachtig kaartje weer!!

Groetjes Melissa

Scrapcorner said...

Hij is prachtig Lenet !!
Lekker is dat dan als je precies weet hoe je hebben wilt he?
Liefs Ageeth

chantal said...

schitterend kaatrje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Frida said...

Geweldig mooooi !! En die kleuren
vind ik zooooo prachtig !!

Ria said...

Meis je bent niet bij te benen met reacties, je blijft maar doorgaan met van die prachtige kaarten te maken, super !!!

groetjes Ria S.

Dora said...

Een ware beauty, ik houd zo van deze kleuren, en dat frame is ook weer super!

xxx Myra xxx said...

super!!

Alexandra said...

Pracht van een kaart weer.