Free diecutting files

Saturday 3 July 2010

Zoooooo stom!!!

Zoooo ontzettend dom van mij. Ik kwam er ineens achter dat ik mijn candy begin JULI zou verloten . En wat heb ik gedaan?? Ik heb hem begin juni verloot. Heel stom van mij en sorry voor de mensen die er later bij zijn gekomen en ook een kans wilden maken p die candy.
Om mijn fout een beetje goed te maken ( hoop ik) wil ik bovenstaande cuttlebug embossing folder volgende week zondag 10 juli gaan verloten. Het is de nieuwe polka dot folder hij is 12.7x 17,8 cm groot , lekker groot dus, en past door de cuttlebug ( uiteraard) en bigshot.
Wil je een kansje wagen wordt dan volger ( als je dat nog niet bent en laat een berichtje achter in deze post.
Nogmaals sorry maar er komt echt nog wel weer een nieuwe mooi candy waar je weer aan mee kan doen.

Photobucket

26 comments:

mariska said...

Nou daar wil ik wel graag kans op maken!
Enne...maakt niets uit dat je hem begin juni hebt verloot. Ook een beetje dom (van mij althans) om niet eerder een kijkje te nemen. hahaha.

Liefs mariska

Marja said...

Hey Lenet, dat kan de beste overkomen. Graag doe ik weer mee aan de herkansing hoor!

Renske Creatief said...

kan gebeuren hoor Lenet, en wat leuk dat je nog iets weggeeft.

Groetjes renske

@ddy said...

Natuurlijk wil ik kans maken op deze mal. Leuk dat je dit doet!!
Groetjes Addy

celia said...

Hey Lenet,steek het op de warmte,Hihi!Ik waag ook graag een kans om die embossingfolder te winnen,dankjewel voor de kans!Liefs,Celia.

gea said...

leuk hoor, dat we in de herkansing kunnen ! ik doe graag mee !

Ria said...

Oeps Lenet, dus je hebt me verwend met die leuke candy, terwijl ik er nog helemaal geen recht op had.
ik vind het ook heel vervelend voor de anderen, maar ben er wel heel erg blij mee.
vind de cuttlebug folder wel erg mooi maar doe niet mee voor de verloting dat zou niet eerlijk zijn.

groetjes Ria S.

Willy's creations said...

Ik wil graag een kansje wagen.

Groetjes,Willy

Anonymous said...

wagten we gewoon nogmaals een kansje;)
groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Alexandra said...

Wat lief van je om de mensen nog een keer een kans te geven.
Ik denk en vele met mij denk, het niet eens is opgevallen dat het juli i.p.v juni was.

Aleida said...

Hoi Lenet,
Ik had het in juni al gezien en dacht: die is lekker snel! Meestal wordt het iets later met het bekend maken wie gewonnen heeft.
Maar ik wil graag meedoen met deze extra candy! Volger ben ik al.
Groetjes,

Detje said...

Oh maar deze nieuwe folder wil ik ook wel een kansje op maken hoor. Heb er al ergens een kaartje mee gezien en hij is erggggg leuk.

Groeten Detje

Nancy Feer said...

Hahahahhaa, tja, die candy was natuurlijk ook té leuk om nog langer te bewaren. Ach...geeft niet hoor. Het zal de hitte wel geweest zijn....Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen

Groetjes, Nancy

De Creakeet van Peet said...

fouten maken is menselijk en top dat je alsnog wat wilt verloten...Liefs Peet

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Ha ha, tja, dat kan gebeuren, he! Maar deze candy is ook helemaal super, ben gek op stippen, dus maak super graag een kansje!
Is het een beetje te doen bij jou met de hitte, geen knutselkamer op zolder? Ik kijk weer uit naar je nieuwe creaties!
Bedankt voor deze kans!!

Liefs, Wendy

Nora said...

Dat is niet erg hoor! Helemaal goed gemaakt met je nieuwe candy ;o)

Christa said...

maakt niet uit hoor vind het al lief dat je weer wat gaat verloten ,super voor de kans groetjes christa

chantal said...

Hoi Lenet,
Ja dat kan gebeuren. Maar lief dat je die mooie embossing folder weggeeft. Ik doe dan ook graag mee om deze te winnen.
Liefs Chantal

Miranda said...

Hallo,

Via via kom ik op je blog en loop ik ook nog eens hier tegenaan! Leuk!!! Ik doe mee! :D
Je maakt erg mooie dingen!!!

Doei doei

Vera said...

jahoe wat leuk :)
Ik wil wel meeoden hoor!

groetjes

vera

=SANT= said...

IK doe mee hoor!!

Je maakt mooie dingen!
heb je al iets leuks bedacht voor de loonzakjes?
ik ben er benieuwd!
groetjes Sandra

natacha said...

ik wil ook wel een kansje wagen om deze te winnen
fijne dag nog
grtz natacha

Anonymous said...

Hee da's vreemd Lenet; ik had me heel lang geleden al als volger opgegeven maar vreemd genoeg stond ik er niet meer bij ?
Nouja, ik heb me weer opnieuw aangemeld dus....
Ik wil wel een gokje wagen met dit berichtje voor de embossing folder!
Groetjes, Belinda

Joukje said...

Ik wil graag weer een gokje wagen!
Dank je voor deze kans.... Lenet.

Groetjes Joukje
http://jottysfreubels.blogspot.com

Resa said...

Leuke Candy!! Dank je voor de kans om hem te winnen.

Groetjes Resa

Patricia said...

Ow, is niet erg hoor. Iedereen maakt wel eens een foutje. Deze cuttlesbug embossing mal is ook hartstikke gaaf.
Nu maar hopen en een kansje wagen.

Liefs Patricia