Free diecutting files

Tuesday 5 July 2011

Baby Kaartjes


Zo hier ben ik weer ..ik heb het een beetje druk gehad.
Deze twee kaartjes heb ik gemaakt voor iemand die waar ik ook de communie kaartjes voor had gemaakt.
Ze vroeg of ik twee baby kaartjes wilde maken in de zelfde stijl, een voor een jongen en een voor een meisje. Dit zijn ze dus geworden. Beide met een gehaakt randje en hand gestikt.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

29 comments:

Maia said...

Nou die mensen weten wel dat ze niet de eerste de beste vragen een kaartje te maken! Echt prachtig gedaan met de hand gehaakt en geborduurd! Daar zit knap veel tijd in! De tekst vind ik ook prachtig!
Groetjes Maia

Anneke. said...

Prachtige baby kaarten, Lenet. Leuk dat gehaakte randje. Kijk altijd met verbazing hoe mooi jij de strikken op je kaarten maakt.
Groetjes Annke.

Willy's creations said...

Schattige kaartjes heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Marjanne said...

wat beeldschoon weer Lenet!

Cora Hoekstra said...

Ze zijn wel heel lief Lenet. en super mooi gemaakt.

Miranda Slagboom-de Groot said...

ze zijn allebei schitterend
groetjes miranda

Dora said...

Ow wat zijn die lief!

Kim said...

Lenet wat een prachtige kaartjes. Daar heb je vast veel werk aan gehad.

Groetjes van Kim

martina's kaartjes said...

waaauw, wat een mooie kaartjes ! helemaal mooi, zeker dat randje ! toppie
groetjes, martina
x

José said...

Prachtig! Mooie lay-out en het gehaakte randje vind ik erg mooi. De strik maakt het helemaal af!
groetjes, Jose

redscrap said...

wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt, echtjongens en meisjes kaart blauw/ en rose.
Ik vinde de tekst erg mooi!
groetjes mina

little sweet things said...

Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt! Haak jij die mooie randjes met borduur garen,ze zijn zo mooi fijntjes.
Ik ben helemaal weg van deze stempel is het een digi?
Groetjes, Sas

Jacqueline said...

Hoi Lenet, Prachtig zijn ze deze babykaartjes. Zeker leuk dat je een randje gehaakt hebt en de mooie strik maakt het af. Complimenten. Groetjes, Jacqueline

Ann said...

Het zijn weer echte pareltjes Lenet

Irene said...

Helemaal met Anneke eens, jouw strikken............STUNNING!!! De kaartjes zijn wel weer zo gaaf, die zul je toch maar krijgen zeg als er een kleintje is geboren: om in te lijsten zo mooi!!

Groetjes, Irene

Mandy's Magnolia cards said...

wauw Lenet je kaartjes zijn weer in 1 woord.. SCHITTEREND!

groetjes, Mandy
ps. ik heb sinds gistr samen met mijn zusje een nieuw blog: http://www.vintagebymandyenjaimy.blogspot.com/ kom je ook een keer een kijkje nemen??

Jolanda said...

Jee Lenet wat schattig.....ik zou er bijna weer zwanger voor willen worden ;-)!

Desirée-ScrapDees said...

oh wat een schatjes zeg, zo lief! Heb ook een babykaartje gemaakt maar moet die nog op mijn blog zetten, nou ja komt nog wel!

Gerd@ said...

Wat zijn ze weer prachtig geworden en met dat gehaakte randje helemaal top .....

Gr. Gerd@ ....

Joukje said...

Lenet..wat prachtig mooie kaartjes.
En de tekststempel vind ik geweldig

Groetjes Joukje

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Lana said...

Your frames just amazing! Love the pinK! :)

Brendaxx said...

Wauw! Ontzettend mooi gemaakt Lenet!!

Baukje said...

wat een lieve en schitterende baby kaarten!!!
Groetjes Baukje

Annelies said...

Je zou er toch bijna weer een kindje voor gaan krijgen... (bijna he ;-))

scrapdictive said...

Prachtig, Lenet.

Deze embossing mal leent zich overigens altijd heel er goed voor babykaartjes, vind ik.

Toodles,
Jo xx

Gepke said...

Wat een schatjes. Leuk 1 in het roze en 1 in het blauw. Groetjes, Gepke

Unknown said...

Prachtttttig!!

gr carla

Rosalien Zwackhalen said...

Wow, prachtig gedaan. :)

Groetjes Rosalien