Free diecutting files

Saturday 23 July 2011

waltzing mouse # 57


Het is zaterdag dus weer een nieuwe sketch van Waltzingmouse. Ik kreeg gisteren mijn nieuwe stempels binnen dus heb ze meteen gebruikt. Ik ben blij dat Claire nu ook mooie ovalen frames heeft ontworpen en met de de schaduw hoofdjes kun je ook heel mooi cameo's maken.
Bovenstaande is dus mijn uit werking van de sketch. wil je meer uitwerkingen zien kijk dan even bij de uitwerkingen van de rest van het DT. Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe verschillend de uitwerkingen al tijd zijn.
het papier dat ik gebruikt heb is van Prima. Ikwas nooit zo van de kleine blokjes maar voor kaarten vind ik ze toch wel erg leuk en handig. Vooral ook omdat de motiefjes een stuk kleiner zijn.
dan ga ik vandaag echt envelop nummer 3 maken en even flink aan het stanzen..Ik heb weer allemaal mooie  nieuwe kleurtjes gevonden voor vilt bloemetjes, en weer een nieuwe voorraad tim holtz , harten en sterren chipboard maken voor in de shop. Het ging even hard. Ik kom mijn dag wel door dus.
Fijne dag allemaal.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

18 comments:

Desirée-ScrapDees said...

prachtig! Leuk dat ovaaltje op een rondje, komt mooi over!

anneke's creaties said...

geweldig wat mooi gemaakt, en zo leuk met die rozet eronder, ja suuuuuuuuuuuuper.

groetjes anneke

Marjanne said...

Fantastisch!!

corryskaart said...

hoy lenet
wat een prachtige kaart zo met die rozet er achter,GEWELDIG!!
groetjes van corry

Ria said...

Hij is weer mooi lenet, en inderdaad erg leuk zo die verschillende vormen.

freubel ze verder, lieve groetjes Ria

Julia Aston said...

Love the framings on your pretty cameo Lenet! the row of buttons look fabulous!

Gerd@ said...

Mooi gedaan weer hoor ........
Genoeg te doen dus voor jou ..

Succes met je taken ..........

Gr. Gerd@

Riet said...

Schitterend gemaakt Lenet,lief dat stempeltje.
Super die rozet,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Ann said...

Echt een juweeltje Lenet

Deborah Frings said...

Sheer elegance! This is beautiful!

Maia said...

Prachtig zo stijlvol dat kaartje!
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Unknown said...

Weer al zo´n leuk kaartje gemaakt!


Groetjes Ingrid.

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Ja, prachtige stempels weer bij Claire!! Ik heb deze Cameo to go ook gekocht en hoop er snel eens wat mee te maken! Jouw kaart is prachtig!!!

Groetjes, Wendy

Sanne said...

Wat heb je weer een prachtige creaties gemaakt! Je gebruikt altijd zulke mooie kleurtjes en ik vind je kreukellint ook super! Bedankt voor de pleistertip. Ik ken het probleem maar al te goed.

Liefs Sanne

Mona Pendleton said...

Gorgeous card Lenet! So soft and feminine! Thanks for the inspiration :)

simone said...

Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt, die rozet eronder vind ik erg leuk
groetjes Simone

bmartes said...

Wat een prachtig kaartje Lenet. Zulke mooie kleuren ook, heel harmonieus!
Liefs,
Arja

makr said...

Wow Lenet! Wat maak jij mooie dingen zeg! super gewoon!