Free diecutting files

Saturday 30 July 2011

Waltzing Mouse #58



Potverdorie was ik bijna de challenge vergeten en de verjaardag van mijn Pa..o hoe erg kun je zijn. Maar ik heb het zo mooi kunnen combineren. Ik heb er dus een mannen kaartje van gemaakt.  Het is weer een leuke sketch waar je veel kanten mee opkunt. Wil je meer inspiratie dan raad ik je zeker aan om eens op de Waltzingmouse Challenge blog te gaan kijken.
Gezellig dat je even kwam kijken .
Het dikke witte jute kwam gisteren binnen voor de shop ..het is een stuk dikker dan ik verwachtte maar voor op een mannen kaart. Lo project kan het prima. Het zijn 6 draden dus evt kun je het ookuit elkaar trekken  opm het bv door een knoopje te halen. Het twee kleurige jute is ook nieuw in de shop.
Verder heb ik een chipboard ster gebruikt en die met designpapier bekleed. Door de knoopjes het ik een jute draadje gehaald

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

Photobucket
uit de shop: Gebleekt jute , tweekleurig jute, jutedraad, en chipboard ster,

14 comments:

Gerd@ said...

Een echte stoere mannenkaart ....
Mooi geworden hoor ..............

Fijn weekend .... Gr. Gerd@

Brenda said...

Hoi Lenet,

Wat een mooie kaart! Mooi met het jute touw! Ik ga even snuffelen in je winkeltje..... Erg he!
Fijn weekend!
Lieve groetjes Brenda

Deborah Frings said...

Really like this - the rustic string is fab!

Jopie said...

Leuke kaart voor je Pa en mooi gemaakt.
groetjes jopie

Marjanne said...

deze is weer suuuuper!!!

Julia Aston said...

Wonderful colors on this Lenet! love the thick rope!

corryskaart said...

hoy lenet
een prachtkaart met prachtige kleuren!
groetjes van corry

Miranda Versteeg - Atelier Negen said...

Jee wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt! Zo zie je maar onder druk komen de mooiste dingen boven.
Groeten, Miranda, www.laulijn.nl

chantal en sygrid said...

schitterend kaartje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Kitty said...

Pffft, bijna je pa vergeten, hoe verzin je 't, hahaha. Stoere kaart.

Clare said...

fabulous masculine card, LOVE that chunky twine!

Joyce Ebben said...

Mooie mannenkaart! Ik vind dat jute touw erg stoer! Leuk gedaan, helemaal in mijn kleuren! Groetjes Joyce

Ghanya said...

Het is een leuke mannenkaart geworden Lenet!

Liefs
Ghanya

Cyndie said...

Very cute! It makes a great masculine birthday card. Thanks for the inspiration!