Free diecutting files

Wednesday 27 July 2011

kado-enveloppe #3

Zoo hehe hier ben ik weer eens. met de kado enveloppe nummer 3.
Sorry dat ik jullie een beetje in de steek heb gelaten , maar ik heb het even heel druk gehad, met onder andere mijn winkeltje, daar komen weer heel wat nieuwe spulletjes voor, zoals kant, leuke bijstekers voor bij bloemetjes , foamroosjes (zagen er zo leuk uit) , dik jute draad lekker stoer op jongens/mannenkaarten, kaartenzakjes in twee maten en nog een aantal nieuwe kleuren viltbloemetjes. Zo zoetjes aan begint het dus echt te worden.
Ik ben druk met nog wat andere dingen maar binnenkort hoop ik het toch echt wat rustiger te hebben, en dan laat ik weer eens wat berichtjes bij jullie achter, ik kom wel even langs kijken hoor maar heb even weinig tijd om een berichtje achter te laten.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

22 comments:

Sieta said...

Hoi Lenet, wat is deze ook weer geweldig mooi geworden.
Doe het rustig aan hoor, we lopen niet weg.
Je hebt gelukkig maar twee handen, dus alles op z'n tijd.

Lieve groetjes Sieta

Miranda Versteeg - Atelier Negen said...

Hoi Lenet,
Wat een mooie enveloppe zeg. Alleen dat is al een cadeautje, laat staan als er nog iets in zit ook!
Groeten Miranda, www.laulijn.nl

Baukje said...

Hallo Lenet
wat een schitterende envelop!!!
Groetjes Baukje

liszha said...

Wat een schatje is deze enveloppe!

Kylie said...

OMG - it is so beautiful! I adore the lace. Thanks for sharing :)
Hugs Kylie

Els said...

Een prachtige kado-enveloppe is dit. Dat kantje is weer zo mooi hierbij. Groetjes Els

corryskaart said...

hoy lenet
wat een pracht-envelop zo met dat mmoie kantje en bloemetjes rand en zo geweldig mooie bloem bovenop,TOPPY!!
groetjes van corry

Dora said...

Verdikkempies wat is die weer mooi!

Cornelie said...

Vind h'm ook prachtig!!!
Groetjes Cornelie

Miranda Slagboom-de Groot said...

wauw wat is ie mooi
groetjes miranda

Wendy ten Hove said...

Wauw, Lenet! Wat mooi met dat kantrandje zo! Super! Prachtig papier er bij en dit bloem is super zo!!
Groetjes en fijne dag,
Wendy

Pleuntje said...

Leuk hoor die envelop.
En succes met al je bezigheden.
groetjes Petra

Brenda said...

Hoi hoi Lenet!!

Allereerst heel erg bedankt voor de ontzettende leuke spulletjes die ik bij je besteld heb, het is binnen en ben er heel erg blij mee! Geweldig die bloemetjes van vilt, en het lint is geweldig mooi!
Wat ook zo geweldig mooi is, is deze gave kado flop! Wauw Lenet wat is tie toch weer mooi!
Lieve groetjes en fijne dag!
Brenda

Kitty said...

Ik miste je al, ook bij SNN. De envelop is weer een beauty.

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een prachtige envelop Lenet, heel mooi gemaakt!
Groetjes van Jacqueline

Maia said...

Echt zo prachtig die envelop lenet!
Ik vind dat kantje geweldig!
En het papier natuurlijk altijd goed bij jou!
Succes met je winkeltje en rustig aan hoor!
Lieve groetjes Maia

Kim said...

Ook deze is weer prachtig geworden. Ik zal komend weekend eens gaan snuffelen in je winkeltje.

Groetjes van Kim

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
goeiedag, ik val gewoon stil van die mooie enveloppen die je hebt gemaakt!
En een hobby moet geen moeten worden he?
Gewoon lekker relaxt blijven en genieten!
Groetjes en tot snel van Daatje

chantal en sygrid said...

schitterende kado envelop
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Riet said...

Ohhh Lenet,wat is deze mooi,dat randje echt geweldig.
Heel chique.

Liefs Riet.

Clare said...

This is SO pretty, love everything about it, especially that lace!!

TomoyoHime said...

Prachtig! Ik volg je blog nog maar enkele dagen, maar ik weet nu al dat ik hier uren kan rondkijken en schitterende dingen kan ontdekken.