Free diecutting files

Sunday 31 July 2011

With Love

Vandaag nog eevn een kaart gemaakt. Ik vond twee leuk challenges, de kleurchallenge van CR84FN en de sketch van CardPatterns. 
Het papier  en de stempel zijn van Melissa Frances , de vilt blaadjes grijze en lila viltbloempjes komen uit mijn shop net als het kreukellint.. de kantjes zijn gewoon van mezelf . Al is er een dikke kans dat het gehaakte kant ook in de shop komt. Ik vind het super kant om te gebruiken. Ook krijg ik regelmatig vragen over mijn lijstjes/ frame-pjes..ik heb besloten om deze ook in setjes in mijn shop op te nemen , komt goed.

Ik had ook nog twee JAHOE! momenten..ik heb de ribbon real challenge gewonnen met DIT kaartje en  de JUGS # 94 met DIT  gepimpte tasje..JAHOE x2 !!


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

14 comments:

corryskaart said...

hoy lenet
een erg leuke kaart en vooral een prachtige vilten bloem!
groetjes van corry

Gerd@ said...

Wat is die viltbloem mooi echt een topper ..... fijne dag ...

Gr. Gerd@

Annemieke said...

Geweldig kaartje! Vind de vilten bloem echt prachtig! En succes met de challenges!
Groetjes, Annemieke

Marjanne said...

he ja wat een leuke kaart weer, die bloemen van vilt zijn prachtig!

Stella said...

Alles klopt weer aan deze beauty; ik ben helmaal wég van die bloem.
Ach; eigenlijk van alles :)!!

Riet said...

Deze is ook prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Mona Pendleton said...

Gorgeous card! Love that layered felt blossom Lenet! Thanks so much for joining along with CR84FN :)

Beverly said...

This is SO pretty! I love the flowers.
XO
Beverly

Sue Lelli said...

BEAUTIFUL card, Lenet! LOVE the flower and the Gorgeous bow and lace! THX for playing with us at CR84FN!

Kristii said...

What a beautiful card!! So soft and pretty! I totally love the flower and the bow!! Thanks for joining in the fun at Card Patterns!!

Daniela Dobson said...

Beautiful card. Love the flower.

Lisa Elton said...

shabby chic pretty...great felt flower!!!

Elise said...

THIS is outrageously gorgeous! I love your use of the Card Pattern's sketch for this past week - I'm DELIGHTED that you took the time to share your lovely work with us! THANK YOU! Yee Haw!

Andrea M said...

So stunning Lenet!! WOW! Love your felt flower! Thanks so much for playing along with CR84FN!