Free diecutting files

Wednesday 20 July 2011

Wat een leuke dingen vandaag

Wat een leuke dingen vandaag. Ten eerste vond ik deze in mijn mailbox. Ze hebben mijn klosjes werkbeschrijving op hun blog geplaatst en gaan aansluiten een klosjes swap organiseren..Ik voel me zeer vereerd!! Bedankt meiden! ( als je op de afbeelding klikt kom je op de nederlandse swappersblog..
En dan kom ik er net ook nog achter dat mijn witte kaart heeft de white challenge gewonnen van Our creative corner
dat maakt mijn dag weer helemaal goed, na een ochtend met een hele boze schreeuwende en gillende peuterdame die de helegroep verstoorde..dan merk je echt dat ze aan vakantie toezijn....


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

14 comments:

Irene said...

Gefeliciteerd, wat leuk voor je!!!
Nog even volhouden zo te lezen en dan heb je ook heerlijk vakantie!!

Groetjes, Irene

Alexandra said...

Wat leuk zeg, die tutorial klosjes, doet het heel goed :)
Doe je wel voorzichtig met al die scherpe spullen in je scrapkamer, toch zonde van al dat mooie lint, hihi.
Leuke cadeau-envelop en de kaartjes zijn weer prachtig.

Marjanne said...

Dat was een goeie dag voor jou en hij is nog neit eens voorbij!! Je tuut is hartsitkke leuk en gefeliciteerd met het winnen

scrapsylz said...

Wat leuk, gefeliciteerd! Altijd fijn als je werk zo gewaardeerd wordt!

corryskaart said...

hoy lenet
van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy!
groetjes van corry

Sieta said...

Hoi Lenet, gefeliciteerd dat je gastmusketier mag zijn bij de swappers.

Je garenklosjes zijn ook geweldig mooi en wie weet ga ik het ook proberen om er een te maken.

Lieve groetjes Sieta

Elly said...

Twee keer gefeliciteerd (:o)Je maakt echt prachtige dinge, darom kijk ik ook altijd weer..Groetjes Elly

redscrap said...

ik zag het al bij de swappers, leuk hoor dat je gastdesigner bent, en de klosjes swap lijkt me ook helemaal geweldig, nog even en hebt vakantie begrijp ik, heb nu bijna een week om, heerlijk was er ook echt aan toe!
Geen kleine kleutermensjes, maar oudere "zeur" mensjes, haha
Nee hoor ik heb veel plezierin mijn werk, maar als je het aan vakantie toe hebt, is alles gauw te veel
groetjes mina

Ann said...

hartstikke tof Lenet zulke leuke dingen. En idd hier is ook een jochie aan vakantie toe. Weet nu ook dat hij gewoon met griep op de bank ligt en daar de hoofdpijn van komt en niks spieren vanuit zijn rug, waar de huisarts het over had.

Ria said...

oh Lenet , wat gaaf !!!!!!!!!!!!!!
Geniet lekker van deze leuke dingen en die gillende keukenmeid wordt wel weer een keer rustig !!!

lieve groetjes Ria

Els said...

Wat een super leuke berichtjes heb je gekregen en gefeliciteerd. Super hoor. Groetjes Els

Nicky said...

kijk dat zijn leuke dingen voor de mens! en tja, well deserved!!!!

Maia said...

Mooi envelopje weer Lenet!
En ik lees net dat ze je klosjes idee gaan gebruiken super!
Nog proficiat met je gewonnen challenge.
Met dit weer moeten de kinderen zoveel binnen blijven daar worden ze vanzelf druk van maar gelukkig is het bij jullie ook zo vakantie al hoef je daar niet blij mee te zijn met dit weer...alhoewel...lekker veel knutselen is ook leuk.
Fijne vrijdag groetjes Maia

scrapdictive said...

Jaaa, je witte kaart trof ik ineens aan in m'n mailbox. Gefeliciteerd!! Meer dan verdient. Ik vond 'm echt prachtig (nog steeds trouwens)!!