Free diecutting files

Sunday 10 July 2011

Hello

Een kaartje voor de C84FN challenge. het is een kleur challenge , rood . roze en neutraal...en ik heb er  beetje groen bij voor de blaadjes...moet kunnen volgens mij.
Bijna alles op dit kaartje kun je in mijn shoppie vinden.
het vintage lint is de kleur cameo beige een hele zachte oud roze kleur. Voor het bloemetje heb ik de setjes rood roze en wolwit gebruikt, het organza met pareltjes band is de ivoor en de pin is ook de ivoor kleur. de labeltjes staan bij de stansjes. De "scallop" komt nog in de winkel die zal ik er vandaag nog even in zetten. De setjes krijgen de zelfde kleuren als de bloempjes. Op het plaadje heb ik met borduurgaren en nerf gemaakt. De doily en plakpareltjes en knoopje komen uit mijn eigen voorraad. Het papaier is van october afternoon.
Ik weet neit hoe het weer bij jullie is ..maar het is hier prachtig . ik ga er vandaag eens lekker van genieten.
fijne zondag allemaal.
Photobucket

26 comments:

Irene said...

Wat een dotje heb je weer gemaakt!
Hier is het ook stralend, geen idee hoe lang het gaat duren maar even helemaal niet aan de scrap maar heerlijk de tuin in!

Groet, Irene

Marjanne said...

een hele mooie kaart; Ik heb deze week vakantie en ga lekker met jouw kreukellint spelen. Hier is het knutselweer.

Manja said...

Wat een mooi kaartje, ik ga maar eens een kijkje in je winkeltje nemen binnenkort, want zie wel hele leuke dingen op je kaart!
Ook hier is het prachtig weer, voor zolang het duurt...
Groetjes Manja

Ria said...

Hoi lenet,
wat heb je weer een paar super leuke kaartjes gemaakt,hier schijnt het zonnetje ook dus zo direct lekker naar buiten.
fijne zondag en lieve groetjes Ria

Brenda said...

Hoi Lenet,

Wat een lief kaartje, lekker zoete kleurtjes....ik hou ervan :-)
Hier is het ook heerlijk weer, zonnetje schijnt volop dus inderdaad lekker genieten!!
Fijne dag en groetjes Brenda

Wendy ten Hove said...

Wauw, hij is mooi geworden, Lenet! Leuk, dat parelsnoertje er bij, mooi papier met die bloemetjes en een prachtige bloem zo er op! Helemaal super!!
Fijne zondag!
Groetjes, Wendy

Desirée-ScrapDees said...

oh wat prachtig zeg, zo mooi(alweer hihi)
En een springblog? mmm misschien komt het door het filmpje wat erop staat? Nou dan moet ik maar veel logjes gaan maken, dan zakt ie vanzelf naar onderen hihi

liszha said...

Prachtig! Superdetails zoals het doorstikken van het blaadje.

Maia said...

Prachtig schattig kaartje met hele mooie kleuren Lenet!
Hier is het niet koud maar wel de hele dag al bewolkt maar we zitten toch wel buiten hoor lekker genieten!
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Gerd@ said...

Hij is weer leuk hoor Lenet ...
en nog lekker genoten van het zonnetje de regen kwam pas om
half vijf dus dat is prima geregeld voor de zondag ...

Gr. Gerd@

Brendaxx said...

Wat weer n mooie Lenet!!

Heidie said...

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

liefs heidie

José said...

Prachtig! Erg mooi papier en die bloem van vilt is prachtig! Weer een superkaart!
Groetjes, Jose

Theresa said...

This is just stunning. I love it!! The colors are so soft and soothing. Fabulous stitching.

Mona Pendleton said...

So pretty Lenet! Such a pretty felt flower and sweet tag! Thanks for joining along with CR84FN :)

Sue Lelli said...

Lenet, LOVE the background paper and the seam binding and the lace! PRETTY card! THX for playing with us at CR84FN!

Annelies said...

Heel mooi! Prachtig zo, die hele "stapel" lint en vilt!

Dora said...

Een hele mooie weeer!

Eldi said...

He Lenet,
Ik kijk al een paar weken op je blog en dacht: nou toch maar eens een reactie achterlaten.
Meid, wat maak je een mooie dingen. Heerlijk inspiratie opdoen om zelf aan de knutsel te gaan....alleen nog een potje tijd vinden :)
groetjes Eldi

Kitty said...

Heb ik even geen tijd gehad om een blogrondje te doen, staan er weer tig mooie kaartjes op je blog! Super zijn ze!

* Marinda * said...

Wauw, echt weer zo'n prachtige kaart!!!

ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Blog Award. Hoop dat je het leuk vindt ;)

http://ranjameteenrietje.blogspot.com/2011/07/liebster-blog-award.html

Unknown said...

Lovely card, Lenet! Love the multi-colored, layered felt flower! Thanks for playing along with CR84FN!

April said...

Gorgeous! Love everything about your card!

Unknown said...

Wowww Prachtig

groetjes carla

Nathaly said...

Oh, wat leuk, Lenet!! Wat een prachtige kaart. Mooi en stoer. Nathaly

scrapdictive said...

Leuke kaart en ook weer een heel leuke bloem.

Als je eens wist hoe vaak ik al doileys heb gepakt en ze vervolgens weer heb teruggelegd... Ik kan het niet met die dingen. Maakt niet uit; mijn tijd komt nog wel.

Toodless,
Jo