Free diecutting files

Thursday 7 July 2011

shabby vogelkooitje

Ik kwam twee geweldig leuke challenges tegen en ik had zo'n zin om weer even lekker een kaartje te maken.
De ene challenge is die van de Play Date Cafe een hele gave kleuren challenge, hoop dat mijn kleuren een beetje voldoen...  en  bij  City Crafter Challenge Blog  iets met vogels of vogelhuisje ..nou ja die is duidelijk dacht ik he?
Het kreukel lint  is een van de nieuwe kleuren vintage lint die in mijn winkeltje staan ik ben zo blij met die kleurtjes ze zijn zo mooi zacht van kleur..deze heet rose beige.  Het bloemetjes lint onderaan het kooitje heb ik nu ook zal het ook zo snel mogelijk in het winkeltje zetten samen met nog wat heel gaaf lint ..tenminste ik vind het heel gaaf...en een aantal nieuwe kleuren pins met parelbolletje.
Ik kreeg ook vragen over stansjes , oa de kleine labeltjes, vilt bloemetjes ( die ik op DEZE kaart gebruikt heb) en als jullie het leuk vinden wil ik ook wel deze vogelkooitjes  uit chipboard stanzen. Deze op de kaart heb ik ook uit  chipboard gestansd , ivoor geverfd en een kooitje uit dessingpapier erop geplakt.
Natuurlijk kun je ook het kooitje op een mooi papiertje plakken en uitsnijden. Krijg je het zelfde effect of  met crackel paint, er op stempelen , embossen, of gewoon alleen verven.

Eigenlijk had ik vandaag met een kaartje van de Case Study moeten komen, maar ik ben gestopt als DT lid. Ik heb het op de een of andere manier druk en dan moet je  soms keuzes maken. Wel jammer maar het brengt toch wel wat rust.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

33 comments:

Ohneilly said...

SO pretty, I loe this style but I'm not very good at it, you have it to a T. Well done,
Claire xxx

martina's kaartjes said...

hele mooie creatie !
groetjes, martina
x

Elly said...

Een super mooi kaartje Lenet.

JUST HAPPY (Kseniya) said...

красиво!

ida said...

erg leuk kaartje, zo'n uitgestanst
vogelkooitje lijkt me wel wat.
groetjes Ida

Maia said...

Prachtig Lenet stijltje je kooitje!
Die kleur van dat lint helemaal super!
Geweldig mooi gemaakt ook weer met zoveel steekjes afgewerkt heel mooi!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Ann said...

prachtiggggggggggg Lenet

Brenda said...

Heel erg mooi dit kaartje, Lenet!
Wat een geweldige kleur dit kreukel-lint!! Toch maar weer eens richting jouw winkeltje ;-)
Groetjes Brenda

Els said...

Geweldig leuk kaartje Lenet.
Ook de babykaartjes vind ik ook zo gaaf. Groetjes Els

redscrap said...

wat een mooie ustige kaart, maar o zo chique,
nog een fijne avond, lenet, en dank je wel voor je reacties op mijn blog, erg lief
groetjes mina

Marlies said...

een hele mooie chique kaart Lenet!!
groetjes, marlies

bmartes said...

Ik vind het een prachtig kaartje Lenet! Wat een lief kooitje en de kleuren zijn zo mooi zacht....
Groetjes,
Arja

Anonymous said...

I love your colors and your style, so pretty

Peggy said...

Opnieuw een hele mooie creatie Lenet.
De kleuren enzo het past allemaal perfect.
Heel mooi.

Groetjes Peggy * Mollemieke *

Pauline said...

This is so beautiful Lenet! I love the gorgeous bird cage and pretty blossoms, just gorgeous!

De Creakeet van Peet said...

hij is weer supersssssssssssss...liefs peet

Marjan said...

Prachtige kaart in deze zachte tinten. Dat stikwerk geeft er weer een mooi accent aan.

Groetjes, Marjan

Ros said...

Totally adorable Lenet ... thanks so much for playing along at CCCB

Stella said...

Wow wow wow; ik ben er nu al trots op dat mijn kaart naast die van de winnaar staat :)
Hij is weer super!

scrapsylz said...

Een stijlvol kaartje, heel rustig maar zoooo mooi! Dat kreukellint heeft wel een bijzonder kleurtje!

Riet said...

Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

Rosalien Zwackhalen said...

Schitterend gedaan Lenet, ooral dat parellint msakt het geheel zo mooi af. :)

Groetjes Rosalien

Maeycke said...

mooi geworden en helemaal mijn kleurtjes :-) Doe me dat bloemetjes lint ook maar en die nieuwe kleurtjes kreukel lint...enne enne enne..... ik kom vast snel bij je langs :-)
Liefs, Maeycke

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Lisa Elton said...

Quite lovely...like the stitching and the pearl accents!

Agnes said...

Heel mooi kaartje Lenet .En zo'n vogelkooitje heb ik ook wel oren naar... Groetjes, Agnes

Brendaxx said...

Weer prachtig als altijd!! Gaaf gedaan dat kooitje!

Kirsty Vittetoe said...

So soft and pretty, thanks for playing along with us at CCCB!

Unknown said...

I have to agree with Kirsty.. I just love the soft a pretty feel your card has.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

Andrea Ewen said...

Fabulous, Lenet...that birdcage is just adorable and I love how you adorned it with the pearls! So wonderfully girly! Hope you're doing ok!! I miss my shabby buddy at CSC!

cnelson said...

Gorgeous! LOVE that bird cage! Thank you so much for playing along at CCCB!

Savannah O'Gwynn said...

OH this is soooooo shabby beautiful! I love that bow and those flowers--what a gorgeous card! Thanks so much for playing along and joining in the fun over at the PDCC:)

scrapdictive said...

Ja, lekker dan... Ik dacht dat ik nog een dagje had, maar ben nu een beetje laat voor mijn twee vliegen in een klap kaartje. Maar goed, inmiddels ben ik deze ontzettende schok weer helemaal te boven en nu plaats ik mijn kaartje morgen voor die andere 'vlieg' (LOL).

Jouw kaartje vind ik in ieder geval heel erg leuk geworden!!

Toodles,
Jo xx