Free diecutting files

Saturday 9 July 2011

Feel Better Soon

De nieuwe sketch challenge van waltzing mouse is er weer..een leuke waar je weer veel mee kan doen vind ik zelf.. Het Dt heeft weer een aantal geweldige inspirerende voor beelden gemaakt vind ik
Hierboven zie je mijn uitwerking. Het papier is van Melissa frances..voor de verandering hahaha...
De strik heb ik met het kreukelind gemaakt ,kleur primrose. De blauw grijze  pins pins staan in mijn shoppie een nieuwe kleur samen met nog een aantal nieuwe kleuren. De stans eronder is volgens mij van van Marianne design. De stempel uiteraard van Waltzijn mouse.
Zo dan ga ik nu even verder..ik ben heel gaaf lint / band in het shoppie aan het zetten met pareltjes , vierkant pareltjes band en het bloemetjes band van gisteren.
Vanmiddag lekekr aan de scrap denk ik..het is er goed weer voor. Fijne zaterdag allemaal.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

18 comments:

Joyce Ebben said...

Wat een prachtig kaartje! Dat kreukellint samen met de bloem vind ik zo gaaf! Groetjes Joyce

mariska said...

Wat heb je toch weer een schitterend kaartje gemaakt. Ik blijf je stijl geweldig vinden.

Liefs mariska

Irene said...

Het is weer een plaatje en de vogelkooi hieronder is ook al zo lief!

Gr. Irene

Jolanda said...

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt zeg en heel leuk die bloem!!

Groetjes Jolanda

Lin said...

Beautiful, Lenet! I can almost smell that flower, and your card would cheer anyone up!

sylvana said...

Erg leuk gemaakt.

bmartes said...

Ha Lenet wat een prachtig kaartje weer, en wat een mooie strik met dat kreukellint! De bloem is ook super!!
Groetjes,
Arja

Unknown said...

Lenet, your cards always have a beautiful, happy, feel better quality, I love this!! You have gorgeous style! Hugs to you!

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Els said...

Deze is ookweer zo leuk. Groetjes Els

Els said...

Deze is ookweer zo leuk. Groetjes Els

kimmie said...

I am roses bloem? Mooi kaartje hoor!

Stella said...

Ik vind hem weer super; wow!

Marjanne said...

mooi zeg!!

Jen Cuthbertson said...

This is so pretty, Lenet! I love that lacy die behind that big flower! Well done!

Liberta said...

Hallo Lenet,

Wat leuk wat je maakt. Vooral de stiksels op de naaimachine vind ik grappig.

heel veel liefs ,Lieb

LaurieJ said...

This card will definitely brightened someone's day. It is absolutely lovely! Love the teeny butterfly.

scrapdictive said...

Heel erg mooi!
Prachtige bloem ook.