Free diecutting files

Saturday 2 July 2011

Hurrah!

Het is weer Waltzingmouse zaterdag..een nieuwe sketch een nieuwe challenge.. De sketch is weer gemaakt door Belinda, gelukkig is deze minder moeilijk als de vorige. Ik had eerlijk gezegt meteen verschillende ideeen in mijn hoofd. Maar deze is het geworden. Best kans dat ik  van de week nog een ga maken met deze sketch.
Wil je meer inspiratie , ga dan eens kijken wat de anderen met de sketch gemaakt hebben en doe gezellig mee.
O en hebben jullie de nieuwe stempels al gezien? Jummie!!! Veel ovalen frames en cameo's.

Zo dan ga ik nu even verder met alles uit de shop op mijn blog overzetten in mijn winkeltje op marktplaza. genaamd A creative life  .Ik heb al een link op mijn blog neergezet. Het is de bedoeling dat de shop pagina hier op mijn blog verdwijnt en alles in mijn nieuwe shoppie komt . Hier worden dan ook regelmatig nieuwe spulletjes aan toe gevoegd en dan vooral spulletjes die ik zelf ook graag gebruik . Kan dus van alles zijn, maar geen papier..daar zijn winkels genoeg voor.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.


**** oo ik kwam dit net tegen op internet..moet je echt even gaan kijken .Zoooo mooi!!! http://fikamu.blogspot.com/2011/06/settekassa-mi-er-ferdig.html
Photobucket

22 comments:

Willy's creations said...

Ziet er beeldig uit.

Groetjes,Willy

Julia Aston said...

How beautiful Lenet! with the lovely fairy paper and the multiple colors of ribbon!

Kitty said...

Mooie kaart en leuk linkje! En je sjoppie hou ik in de gaten hoor :)

Jorunn said...

What a wonderful card you have made! A great idea to use two different ribbons together :)

mariska said...

Wauw! Wat een schitterend kaartje zeg! En dat papier met die elfjes is prachtig!

Liefs Mariska

Riet said...

Ohhhh Lenet,wat een schitterende kaart.
Vind de kleur zo prachtig.

Liefs Riet.

Els said...

Ook deze kaart is weer heel mooi.
Leuk lintje en stempel ook. Groetjes Els

Joyce Ebben said...

Wat een schattig kaartje! Dat graphic 45 papier vind ik geweldig! Leuk dat kreukellint samen met het naaiwerk! Groetjes Joyce

Irene said...

Het is weer een platje Lenet!!
Succes met je winkeltje en het is voor elkaar want vandaag is de post aangekomen, dankjewel!!

Gezellig weeekend, Irene

Astrid said...

Wat een prachtig kaartje!
En dat lint is erg mooi zeg!

Groetjes Astrid

scrapsylz said...

Succes met je winkeltje, Lenet! En bedankt voor je linkje, die is echt mooi!

Tessa said...

Wow... prachtig Lenet! Super mooi weer!!

xx Tessa

Maudy said...

Prachtig

redscrap said...

leuke challens, mooie kaart gemaakt,groetjes mina

Maia said...

Schitterend kaartje Lenet!
Mooi dat papier in combinatie met dat seam binding lint!
Ik ga na de vakantie zeker een keer in je nieuwe shoppie neuzen!
Wat een leuke link!! Bedankt...prachtig ik heb er van genoten en alles opgeslagen!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Alexandra said...

Mooie kaart. Even gezocht naar je linkie voor je shop, maar het was even naar beneden scrollen. Leuke naam trouwens.

Deborah Frings said...

This really is so very pretty!

Dora said...

Wat een supermooie kaart weer!

Jen Cuthbertson said...

This is so pretty, Lenet! I love the colors of the ribbon and that fairy paper is perfect! Great card!

Marjanne said...

Hoi Lenet, weer zo'n mooie kaart! Ik heb de dozen van LIsette ontvangen dit weekend en heb je kaarten eindelijk in het "echt" mogen bewonderen, ze zijn voor een vriendin van me die ze ook erg mooi vindt en er heel blij mee is. Ze zijn super!!

Marjanne said...

Hoi Lenet, weer zo'n mooie kaart! Ik heb de dozen van LIsette ontvangen dit weekend en heb je kaarten eindelijk in het "echt" mogen bewonderen, ze zijn voor een vriendin van me die ze ook erg mooi vindt en er heel blij mee is. Ze zijn super!!

Cyndie said...

Such a cute card! I love the little fairies and the fluffy ribbon!