Free diecutting files

Thursday 21 July 2011

kado-enveloppe #2



Zoals ik al eerder vertelde is mij gevraagd om 3 kado enveloppen te maken. Dit is dan nummer twee.
Voor deze heb ik Tilda Papier gebruikt. De scallop rand heb ik gestanst met een nestabilitie border die.
He organza,met parel lint  het lint is ongekreukt vintage/ seambinding lint en de kleur is orchid pink bij de roosjes heb ik twee fucsia pins gestoken. Het lint en de pins zijn in mijn shop te vinden, de rest komt uit mijn eigen vooraad. Dan zal ik nu nog even verder gaan met de derde en laatse envelop , zien jullie die morgen .

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

13 comments:

redscrap said...

deze is ook weer mooi geworden lenet!
Ben benieuwd naar de derde
groetjes mina

Sieta said...

Hoi Lenet, ook deze enveloppe is weer prachtig geworden.

Lieve groetjes Sieta

jans said...

wat een super mooie vlopjes heb je gemaakt grt jans

Desirée-ScrapDees said...

prachitg dit envelopje, echt mooi gemaakt joh! En proficiat dat je de challange gewonnen heb!

Riet said...

Deze heb je ook weer schitterend gemaakt Lenet.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Stella said...

Wow; weer een juweel :)
Je hoeft niets meer in zo'n envelop te stoppen. Dat is al een cadeautje op zich......!!!!!!

Cornelie said...

Vind het een beauty!
Groetjes Cornelie

scrapdictive said...

Deze vind ik ook weer erg mooi!

Alexandra said...

Deze envelop ziet er ook al prachtig uit.

chantal en sygrid said...

schitterende kado envelop lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Kim said...

Prachtig, ik ben helemaal verliefd op deze.
Groetjes van Kim

Kitty said...

Ben weer aan het inhalen ;) Wat een prachtige envelop is dit, super!

simone said...

wat een mooie envelop heb je gemaakt, en als ik zo over je blog lees heb je heel veel mooie spulletjes in je winkel, niet goed voor mijn knippie
groetjes Simone