Free diecutting files

Friday 18 March 2011

Cameo kaart

Okee ik zou vandaag geen kaart doen maar ja kan het niet laten. Zag op het nippertje nog een challenge op Iwona (Chupa) haar blog en daar wilde ik toch nog even snel aan meedoen. Gisteren kreeg ik van simpelscrappen mijn spulletjes binnen (zou eigenlijk alleen glue dots bestellen)  cameo chipboard van maya road en een a4 blok met een van de nieuwst elijnen  van prima..nature geloof ik? Ik kon het niet laten om er even wat mee te doen. Het lint heb ik deze keer niet gekreukeld of gekleurd.. Ik vind het gewoon zo ook altijd heel mooi en fijntjes. Ik heb nu nummer1 ( zie koopjes pagina) gebruikt ,de ivoor kleurige.
Zo dan ga ik deze kaart nog even snel inleveren, tot morgen met mijn uit werking van de  nieuwe waltzingmouse sketch..

Photobucket

13 comments:

Jann-will said...

Oh, oh, je kon het niet laten.... Maar hij is mooi hoor!

marja said...

en o wat moooooooi lenet!!!!!!!!!!!


lieve gr. marja

Willy's creations said...

Ziet er beeldig uit!

Groetjes,Willy

Els said...

Prachtige mooie kaart Lenet.
Groetje sEls

Patricia said...

WAUW hij is prachtig!
Je kan ook nog mee doen met de challenge van do you stack up, daar hebben ze deze week strikken en die zit er mooi op!
Groeten Patricia

Kirsty Vittetoe said...

Beautiful and elegant!

Dora said...

Ik vind m skitterund!

Marjanne said...

Ach ja, je kon het weer niet laten... dat is pas een goeie verslaving!! Hij is weer prachtig met die mooie camée!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet said...

Ohhh Lenet,wat is deze prachtig,zo stijlvol.

Liefs Riet.

Iwona Palamountain (Chupa) said...

YAY! You made it :) Amazing card, my dear - love the cameo!!

Martha said...

Wow, wat een mooie en elegante kaart Lenet!
Fijne zondag en groetjes,
Martha

Sandra1968 said...

Dit vind ik een schitterende kaart!