Free diecutting files

Thursday 31 March 2011

Comunniekaartje

Een Communie kaartje voor de nieuwe Case study Challenge. Geinspireed door onze Muse van deze maand Julee Tilman.  Het was haar laatste keer deze maand , volgende maand is er weer een nieuwe Muse die ons inspireerd met haar werk.
Er was mij gevraagd of  ik een communie kaartje wilde maken , maar nergens kon ik een leuke stempel vinden , dus had ik gevraagd of Jolanda er een voor me wilde maken. Jolanda is  nl . heel handig in het maken van digistamps en heeft al hele mooie gemaakt. Nou ben ik zelf helemaal niet handig met die dingen maar na wat gepruts had ik het eindelijk op de juiste grootte. Het roze lint is het lint om vintage kreukel lint van te maken, van mijn  Shop pagina alleen niet gekreukeld. Ik vind het gewoon zo ook heel mooi in gebruik en daarom verkoop ik het ongekreukt. Ik heb nummer 3 gebruikt.  De parel bloemetjes is ook een soort lint , zit nog een beetje te twijfelen om het ook in bij mijn koopjes op te nemen maar het is best prijzig, nou is het wel heel leuk en gebruik je het niet in grote stukken, je kunt de bloemetjes ook los knippen en b.v als center op een bloemetje gebruiken,of gewoon als klein bloemetje. In priciepe kom je met een stuk van 50cm al een heel eind...en dat zou dan €1,20 gaan kosten, Laat maar eens weten als je er in geinteresseerd bent . Dan zal ik eens kijken..Ik zelf vind het heel leuk spul

** De stempel is digitaal..

 Photobucket

24 comments:

Annelies said...

Wow, wat een beauty! Rose/wit blijft toch altijd een prachtige combi!

Anita said...

Prachtig kaartje Lenet!
Mooi rustig voor zo'n speciale gelegenheid.
Is de tekst een (digitale)stempel?
Ik heb namelijk ook een comunikantje.....maar wil daar niet echt een stempel voor aanschaffen.
Maar als hij digitaal is word het alweer anders :-)

Groetjes Anita

dithny said...

Heel mooi kaartje. En best moeilijk om voor communie een passend kaartje te maken. Mooi uitgevoerd:)

Patricia said...

Prachtige kaart, en wat een mooie stempel!
Groet Patricia

miriam said...

prachtig kaartje met een mooie tekststempel

gr miriam

Jeanet said...

Weer zo'n Lenet kaartje...helemaal geweldig, gaaf dat pareltjes lint !!
Ik heb je gemaild over de stempels ;)
Groetjes Jeanet

Dora said...

Een superkaart en wat enorm lief van Jolanda!

Marjanne said...

Hartstikke mooi zeg!En dat bloemetjeslint is erg heel leuk!

Jacqueline DH said...

Mooi kaartje Lenet, en ik vind de pareltjesbloemetjes erg mooi en niet te duur.

groetjes
Jacqueline

Brendaxx said...

Wat een schitterende kaart!!

Canonbury creations said...

Love all the embossing and the beautiful pearl flowers! Stunning card

Kitty said...

Prachtig sfeervol kaartje!

liszha said...

Wat een lieverd,die kaart!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Julee (Vervegirl) said...

Such a gorgeously elegant card! Thanks so much for letting me hang out with you at CASE study this month!

Riet said...

Wat een chique kaartje Lenet.

Liefs Riet.

Alexandra said...

Prachtige communiekaart en wat lief van Jolanda dat ze een stempel voor je gemaakt heeft.

Sandra1968 said...

Heel erg mooi!

Andrea Ewen said...

Beautifully soft and delicate, gorgeous colors and wonderful mix of textures. Simply lovely, Lenet!

Angie Jessie said...

Wow. Beautiful card.

Iwona Palamountain (Chupa) said...

Super gorgeous, sweetie! I love how you paired white with pink!

Sue said...

so sweet Lenet, I love your combo of embossed backgrounds and the gorgeous heart is perfect! :)

Heidie said...

wat een mooie kaart. En ik vind die digitale stempel super. Moet ook nog een communiekaart maken voor mijn neefje.

groetjes heidie

AdoraBella said...

Simply and Perfect!!!