Free diecutting files

Thursday 17 March 2011

It's your day..

Nog maar een kaart voor vandaag , deze is voor CR4FN Ik dacht als ik het nu nog even doe ben ik misschien nog wel optijd.
Hij is tevens voor The Shabby Tearoom , die viert het een jarig bestaan..wiehoe!!
Ik heb weer de ticketstans en stempel van Papertrey Ink gebruikt ..Ik vind ze zoo leuk!!  de vilten borders zijn ook uitgestanst met twee stanzen van Papertrey Ink.
De pins komen van mijn koopjes pagina en het lint ook het is nummer 5  gekreukt en een beetje bewerkt en vlekkerig gemaakt met glimmermist.
Zo en morgen geen post hoor ...

 Photobucket

22 comments:

Manja said...

Weer een hele mooie, Lenet!
En ik ben zwaar jaloers op je stempels, zowel die van papertrey ink, als de waltzing mouse!
Groetjes Manja

Sandra1968 said...

Wauw, wat een schitterende kaart!

Mandy's Magnolia cards said...

zo als altijd...
prachtig!
groetjes, Mandy

Patricia said...

Deze is ook weer SUPER mooi!!!!
Gr. Patricia

Marlies said...

Prachtig kaart Lenet, wat mooi papier! Heel mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Unknown said...

wat een schitterende kaart!!
fijne avond gewenst!!!

groetjes carla

Desirée-ScrapDees said...

wat een plaatje weer!

Jann-will said...

Mooi!!

Anda said...

Ik vind hem helemaal geweldig, prachtige kleuren en dan die strik.... super!!!

Groetjes
Anda

Andrea M said...

Lenette, your card is STUNNING!!! Absolutely gorgeous! Thanks so much for playing along with CR84FN!

Heather Rogers said...

Beautiful! So glad you could join us this week at CR84FN! :)

Dora said...

Werkelijk een plaatje dit!

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Ja, die vind ik ook super, die tickets van Papertrey! Staan nog op m'n lijstje, hi hi! Mooie kaart weer, die bloemetjes op het achtergrond papier zijn erg leuk!

Liefs, Wendy

Ria said...

Weer twee prachtige kaarten lenet !!


lieve groetjes Ria S.

Brendaxx said...

Wat weer een prachtig kaartje!!

Riet said...

Wat een prachtige kaart weer Lenet,zo mooi papier,en dan die rand met die bloem,echt super.

Liefs Riet.

Marjanne said...

SUPER deze kaart, Lenet!!

Trees said...

GORGEOUS card, I love the felt and the itty bitty ticket! Thanks for joining us at The Shabby Tea Room!

Deb Hickman said...

Beautiful card, love the pretty paper, the bow and flower are gorgeous. Thanks for playing along at CR84FN.xx

Debbie said...

Soft, shabby .... oh so pretty! Thanks for joining us, Lenet, for our Tea Room Birthday Bash :)

Meredith MacRitchie said...

Beautiful Lenet! I love all the layers and the flower centerpiece! Thanks for joining CR84FN!

Unknown said...

So lovely, Lenet! Thanks for playing along with CR84FN!