Free diecutting files

Tuesday 15 March 2011

spannend!!

De klosjes challenge is afgelopen..en nu moet ik een winaaar kiezen . OO wat is dat moeilijk er zijn zoveel mooie inzendingen..Ik vind het super  dat  er zoveel mensen met mijn challenge mee hebben gedaan, helemaal te gek, 39 deelnemers!! En wie  zal  het bovenstaande Klosjes/spool pakket Thuis krijgen?
Ik wil Maxine van maxines Melange nogmaals hartelijk bedanken voor het doneren van dit toppakket.
Dan ga ik me nu maar op de deelneemende klosjes storten en wil ik proberen vanavond de winnaar bekend te maken..

Photobucket

8 comments:

Patricia said...

OOOOHHHH SPANNEND!!!!!!! Je hebt er nog een hele klus aan, want ik zag er zoveel mooie bij.
Succes met kiezen!
Groeten Patricia

Marjanne said...

het lijkt me een hele moeilijke taak Lenet!! Succes er mee, je hebt ons op een leuk idee gebracht met je klosjes.

Jann-will said...

Vanmorgen dacht ik er nog aan ...... wat leuk dat er zoveel meegedaan hebben!! Succes vandaag!!

De Creakeet van Peet said...

nou meid, ik zou nu even niet in je schoenen willen staan want ik heb uiteraard de creaties ook in de gaten gehouden en er zitten juweeltjes tussen hoor. Succes..Liefs Peet

Brendaxx said...

Succes met kiezen vanavond!
Groetjes,Brenda

Margot said...

succes!

Desirée-ScrapDees said...

ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen, want er zijn juweeltjes bij!
Spannend hoor!

Maeycke said...

heel heel heel veel sterkte met het uitkiezen van een winnaar..... lijkt me niet makkelijk want ik kwijl ook bij het bekijken van zoveel moois !!
Leuk dat er zoveel mensen hebben meegedaan en hun creaties hebben geplaatst. Succes iedereen :-)

Liefs, Maeycke