Free diecutting files

Thursday 17 March 2011

Hi

En weer en mannen kaartje. Deze keer geinspireerd op de Case study van deze week. Onze muse is weer Julee Tilman .
De prijs deze week is een supergave stempelset met met stans van Verve Stamps. Eeen hele goed reden om mee tedoen dus.
De rozet heb ik me een stans van tim holtz gemaakt. Normaal doe ik het met een score bord en eerlijk gezegd vind ik ze dan mooier worden. Bij deze stans zitten perforatie lijntjes waar de vouw moet komen. Kan niet zeggen dat ik dat mooi vind. Je krijgt dan een hele ruwe met stipjes lijn..( snap je wat ik bedoel?)
Ik heb ze nu flink geinkt maar door die perforatie lijn werden de vouwlijnen ook wit .
Hij is wel makkelijk maar wat mij  betreft geen aanrader dus.
Dikke kans dat ik deze stans dus door ga verkopen.

 Photobucket

12 comments:

Patricia said...

Ook weer super mooi. Ik denk dat jij mij genoeg inspireerd om ook eens een mannenkaartje te gaan maken!
Mijn commentaar is misschien wat saai aan het worden, maar ik vind je werk echt een feest om naar te kijken!

anja curvers said...

Heel erg mooi weer Lenet en ben het wel met je eens wat die stans betreft ik krijg ze ook nooit zo goed geplakt ze laten bij mij vaak los.

martina's kaartjes said...

wat mooi ! dat stikwerk gaat je goed af !
nog eenfijne dag,
groetjes, martina
x

Dora said...

Een hele mooie kaart!
Wat betreft de stans...ik vind m ook zo grof althans dat dacht ik en dat bevestig jij dus nu!

Wendy said...

Mooie mannenkaart

Groetjes Wendy

Jacquelien said...

Het ziet er iig wel mooi uit!

Marjanne said...

Mooie kaart weer, ik verval ok in herhaling. Dus die stans gaat van mijn lijstje af. Groetjes!!

Sonja said...

Mooi, mooi, mooi ...

Nog een fijne dag,
Sonja
http://scrapadoe.blogspot.com

Stella said...

Ben wel bij dat je hem nog even hebt gebruikt voor deze kaart en die is dus prachtig geworden!

Ik had al naar die stans gekeken maar nu ik je verhaal gelezen heb ga ik voor een score pal.

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Mooi geworden, zo met de rozet, maar kan me wel iets voorstellen bij wat je zegt over de randjes. Wel heerlijk vrolijk zo!! Erg mooi gemaakt! Ennuh... maak jij nou ook kans op die mooie Verve stempels? Zoooo jammer dat ze niet naar Nederland verzenden, zitten erg leuk bij! Jouw kaart vind ik geweldig!

Groetjes, Wendy

Riet said...

Wat een schitterende kaart weer Lenet,prachtig die rozet,mooi papier.

Liefs Riet.

Martha said...

Prachtig en een prachtige bloem!!
Fijn weekend :)