Free diecutting files

Wednesday 16 March 2011

Een mannenkaart

Een mannen kaart met de nieuwe sketch challenge van S`Sketches. Iemand vroeg mijn of ik een paar mannen kaarten voor haar wilde maken..ja die willen ook wel een kaartje en om dan met een kaartje die ik gewoonlijk maak aan te komen...Dus heb ik gezegd dat ik mijn best zal doen,
Het papier is van My Minds Eye en de stempels van Papertrey Ink

Oja wil ik toch nog even vertellen..mijn zelfgemaakte bloem heeft me weer een plekje in de top 3 van Challenges for You  gegeven.!!


Photobucket

18 comments:

Stella said...

En-het-is-weer-een-bjoetie!!! :)

Jann-will said...

Hij is inderdaad mooi, maar jee wat ben ik blij dat ze het niet aan mij heeft gevraagd :-)))))))
Je plekje is weer terecht Lenet.

Groetjes Wilma

Anneke said...

prachtig lenet en vind de kleuren mooi op elkaar afgestemd

Dora said...

Ow das knap, ik vind m skitterund!

Jacqueline DH said...

Leuk dat je kaartje met de première van de eerste zelfgemaakte bloem weer bij de top 3 zit! Hij was ook erg mooi geworden, het kaartje!

gr. Jacqueline

Brendaxx said...

Ik vind m heel erg mooi!! Superkaartje weer Lenet!

Marjan said...

Je top 3 benoeming was terecht. Dit is ook weer een knappe kaart!

Marjanne said...

ik moet er ook weer één maken, wel een uitdaging! Deze is heel erg mooi!

Patricia said...

Mooi zeg, ik vind het persoonlijk altijd heel moeilijk een mannenkaart.
Dit vind ik een plaatje!
Groeten Patricia

Judith said...

Hallo Lenet,
Dit vind ik nou een prachtige mannenkaart. Mooie kleuren en leuke sketch.
Ben benieuwd naar de volgende (:
groetjes Judith

Tynke said...

Prachtig Lenet! Wat ben je veelzijdig!

Riet said...

Prachtige kaart Lenet,mooie kleur papier.

Liefs Riet.

Lia said...

Mooie kaart, en prefecte kleurtjes heb je gebruikt,

groetjes Lia

anja curvers said...

Gefeliciteerd met het behalen van de top 3 en dit mannenkaartje is ook weer heel erg leuk.

Ria said...

He toppie in de top drie, gefeliciteerd !!

en de mannenkaart is heel stoer !!

en mijn blogachtergrond kun je heel makkelijk downloaden door in de linkerhoek op de tekst te klikken dan krijg je hele mooie blogachtergronden.

lieve groetjes Ria S.

Marlies said...

Prachtige mannenkaart heb je gemaakt! En gefeliciteerd met het halen van de top 3!
groetjes, Marlies

Jacquelien said...

Mooie kaart Lenet en ja, de mannen mogen ook niet vergeten worden he haha

Scrappiness said...

prachtig kaartje Lenet. Op zoek naar inspiratie kwam ik dit kaartje tegen en heb 'm gelift.
http://www.scrappiness.nl/2013/10/de-100.html (onderaan)