Free diecutting files

Wednesday 23 March 2011

Have a fabulous birthday

Zo daar ben ik weer met een mannenkaart. deze is voor de nieuwe sketch challenge van S'sketches.
Het papier is van My Minds Eye oh la la  geloof ik?
Wisten jullie trouwens dat sinterklaas al weer in het land is? Hij is hier in Enkhuizen al gesignaleerd , met z'n Pieten en Americo, gisteren belannde ik op de filmset van de nieuwe sinterklaasfilm voor dit jaar , Ben Stout. Die zijn ze hier in enkhuizen aan het opnemen leuk he?
Ouders zullen wel gewoon tegen hun kind zeggen dat hij even over is om te filmen. hij is een echte filmster..hahaha.
Photobucket

20 comments:

Серафима Симрнова said...

Ах, какая красота! Вау!

Patricia said...

Prachtig weer zeg!
Groeten Patricia

Martha said...

Wat een schitterende kaart is dit, super!
Groetjes,
Martha

Katrin said...

Charmingly! Remarkable work!

Manon said...

mooie mannenkaart! topper!
Groetjes Manon

Desirée-ScrapDees said...

oh dat lijkt me een rare gewaarwording om sinterklaas nu te zien hihi wel leuk!

Mooie stoere kaart!

Dora said...

Klopt is MME, en erg mooi gedaan!

Maria said...

Prachtige kaart Lenet!
Mooi papier, stoere uitstraling!

Anneke. said...

Prachtige mannenkaart, Lenet!
Groetjes Anneke.

Lia said...

Prachtige kaart heb je weer gemaakt,

groetjes Lia

Marjanne said...

Heel mooi deze kaart! Perfect voor een man. Als ik jou was zette ik mijn schoen op je weet nooit, misschien ...

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Hij is prachtig, deze kaart!! Mooi papier en die schroef vind ik zo grappig! Ha ha, dus je hebt gewoon al weer Sinterklaas gezien in maart?! Wauw! Grappig om te zien, lijkt me!

Groetjes & fijne dag,
Wendy

Maudy said...

Erg mooi, had die filmset gezien zondag. Toen waren we aan het wandelen en bleken we op de set te staan hahahaha

Manja said...

Wauw, Lenet! Dit vind ik echt de mooiste mannenkaart ooit!

jeetje, sinterklaas weer in het land... ben net zo blij dat de lente weer start! Maarja, sinterklaas in een film met alle bomen groen is ook maar raar natuurlijk!

Alexandra said...

Wat super spannend zeg dat er bij jullie een echte film word opgenomen.
Het kaartje is weer heel mooi, het is ook echt wel mannenpapier als je het zo gebruikt.

Marlies said...

Weer een prachtige kaart Lenet! Hele mooie stempel en super details.
groetjes, Marlies

Riet said...

Wat een schitterende kaart Lenet,zo mooi je papier.

Liefs Riet.

scrapdictive said...

Ik vind je kaart echt helemaal super en al helemaal als mannenkaart.

Toodles,
Jo xxx

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Kitty said...

Wauw, wat een gave mannekaart!