Free diecutting files

Saturday 19 March 2011

Happy birthday wmsc #39

              

Mijn uitwerking van de sketch voor de nieuwe waltzingmouse sketchchallenge. Ik heb weer gebruik gemaakt van mijn nieuw prima papier. Ik vind het zulk mooi papier. Ik heb lint #1 genomen en gekreukeld en vlekkerige gemaakt met wat bruine glimmermist..coffee heet het geloof ik. Zal even gaan kijken. de vlaggetjes heb ik gemaakt door eerst te stempelen met musicalbackgrounds en toen vlaggetjes van geknipt en met distressinkt teadye en vintage foto bewerkt.  De happy birtday label heb ik gestempeld met een nieuwe set :vintage labels #18 helaas heb ik de nesties ervoor nog niet binnen dus heb ik het maar gewoon uit geknipt..de tekst komt van Celtic Heritage stamp set en wat vind ik op die set..juist een communie stempel , juist nu ik ben voorzien..nou ja altijd handig.
Prettig weekend..

Photobucket

26 comments:

Boukje said...

Prachtige kaart, mooi met de vlaggetjes!
Ook een prettig weekend!
Groetjes Boukje.

Anneke. said...

Prachtig, Lenet. Zo met die vlaggetjes is leuk.
Groetjes Anneke.

Marjanne said...

Heel mooi Lenet, een feestelijk kaartje!

Jeanet said...

Weer een superrrrrr leuk kaartje en dat papier zeker prachtig !
Fijn weekend , groetjes Jeanet

Ageeth said...

Hoi Lenet, ik ben al een tijdje niet op je blog geweest, maar ik zie dat je nog steeds prachtige dingen maakt.
Groetjes Ageeth

Margot said...

supermooi kaartje! het 'kerstslingertje' bij de vlaggetjes vind ik gaaf!

Maria said...

Schitterende kaart Lenet!
Mooi papier! Gave vlaggetjes!

groetjes Maria

Julia Aston said...

How festive is your sliver rope on your wonderful music banner Lenet! Your cluster of flowers and ribbon are just beautiful in the corner there!

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anda said...

Weer een kunstwerkje! Ik vind deze kaarten zó mooi, die kleuren.... jammer, maar ik krijg het niet voor elkaar :)

Fijn weekend
Anda

Jean Martin said...

This is gorgeous Lenet. You have such a talent when it comes to clustering ribbons and flowers. They always come out perfect!!! I'm trying my best to learn every time! :)

Jann-will said...

Erg, erg mooi!!!

Groetjes Wilma

Beate said...

Lenet, your card looks amazing! LOVE the papers, the banner, the flowers and sentiment.
Have a great weekend!
Hugs and smiles

Brendaxx said...

Wat een geweldig &feestelijk kaartje Lenet! Vind de vlaggetjeslijn met het muziekpapier echt super!

Judith said...

...ik ben bijna jarig...
Feestelijk gemaakt!
groetjes Judith

liszha said...

Deze is echt schitterend!!!!

Riet said...

Wat een PRACHTIGE kaart Lenet.

Liefs Riet.

Jen Cuthbertson said...

I love the little tinsel touch and the musical banners! Great job, Lenet!!

Deborah Frings said...

Oh!!! This is so, so pretty. Lovely colours, lovely banner.

Patricia said...

Gewoon WAUW!!!!!!!!!!!!!!
Groeten Patricia

Dora said...

Wat mooi die slinger, en een supermooi kaartje in het geheel!

Alexandra said...

Wat een mooie kaarten zie ik toch weer voorbij komen, je bent weer lekker bezig.Ben wel benieuwd naar de communiekaart. Moet er dit jaar ook 1 maken voor mijn nichtje en tot nu toe nog geen inspiratie.

Martha said...

Prachtig, erg leuk die vlaggetjes en wat mooi papier zeg!

rudlis said...

Lenet, great job! Love the papers and the flowers.

Sandra1968 said...

Heel erg mooi!

Stella said...

Wow wow wow; ik vind 'em helemaal super!