Free diecutting files

Saturday 12 March 2011

Concentrated balm of friendship.

Hier dan mijn kaartje met de zelf gehaakte scallops. yeah!! Ik zal het misschien wel helemaal verkeerd doen, maar het werkt ...Ze zijn wel klein maar ik heb ook heel fijn garen gebruikt..volgens mij niet eens haakgaren maar nou en..het was een heel gepriegel ik heb een foto van het garen dat ik gebruikt heb er bij gedaan met gewoon naaigaren er naast en het haaknaaldje dat ik altijd gebruik voor haken om mijn kaarten omdat deze door de prikgaatjes past. Ik heb wel blauw garen genomen om te laten zien omdat je het groene wat ik gebruikt heb niet opviel door de achtergrond . Het hele dunne zwarte draadje is het gewone naaigaren.

Okee nou deze kaart is dus voor de nieuwe sketch van waltzing mouse #38. Een ronde , ik ben gek op ronde kaartjes.Ik vind ze zo leuk om te maken. De andere Mischiefmakers en DT leden hebben ook weer geweldige uitwerkingen  van de sketch gemaakt , inspiratie genoeg dus.
                                                    
Dan tot slot , ik krijg heel veel vragen over mijn vintage kreukel lint, Ik maak het zelf zo. Ik heb besloten om het basislint in op mijn koopjes pagina te zetten , en een tuut te maken hoe je het zelf zo krijgt , het is heel simpel.  Ik heb gekozen om het zo te doen omdat ik het lint ook wel eens gebruik zonder kreukels en zo kun je zelf keizen wat je wilt.  Ik zal proberen vanmiddag de kleurtjes die ik nu heb op de foto te zetten en dan morgen de tuut op mijn blog te zetten en het lint op de koopjes pagina.
Prettig weeekend allemaal..

**Note : De stempel is van waltzing mouse. Rescue Remedies, ik heb het gestempeld in verschillende kleuren door de stempel te masken. HIER kun je de uitleg lezen
Photobucket

15 comments:

noomiy said...

oh my!!! i love this one and i love these cute little violet flowers!!! :)

Margot said...

echt supermooi!!!!!!!!!!

Jann-will said...

Hij is weer mooi, ben benieuwd naar lint!!

Groetjes Wilma

Marian said...

gewéldig leuk gemaakt,Lenet! Dit is ook het enige wat ik zo'n beetje aan haken kan,haha.
Eenuhh,wát een prachtige stempel is dat, of is het geen stempel,misschien?
groetjes,Marian

Anneke said...

wat kan ik zeggen? ik vind het weer een schitterende creatie.
en gave stempel ook.

Julia Aston said...

What a gorgeous crocheted edge Lenet what a lot of work that must have been! love your multicolored stamping on the label and all your layers with the ribbon! Beautiful!

Dora said...

Dat haken wow wat heb je dat enorm mooi gedaan, niet te geloven super!
Een pracht kaart!

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Wauw, wat een prachtig randje heb je daar gemaakt, zeg, ziet er heel erg indrukwekkend uit! Ik vind de kaart ook heel erg mooi, die stempel is zo super in meerdere kleuren, toch ook eens proberen, dat maskeren! Ik vind de vorm voor de challenge deze keer heel erg leuk en je hebt er een beauty van gemaakt!!

Groetjes, Wendy

Stella said...

Wat een beauty; práchtig!!!!!

Jean Martin said...

WOW Lenet! Your cards are always stunning! And I just love that each and everyone is always so feminine and soft! :)

Kitty said...

Wat móói!!!

Marlies said...

Super mooie kaart weer Lenet!! Wat goed om zo priegelig te haken, het resultaat is wel heel mooi. Tekst stempel is ook super mooi!
groetjes, Marlies

liszha said...

Wat een heerlijke romantische kaart!

Els said...

Een prachtige kaart heb je gemaakt en de haakrand is echt super leuk. Wat een werk zeg.
Groetjes Els

Jen Cuthbertson said...

Love this, Lenet! I love your crochet work and the two colors you used with the stamp are so pretty! Great job!