Free diecutting files

Wednesday 9 March 2011

wiehoooo

                                               
Zoo leuk ik heb de top3 gehaald van de eerste challenge van Challenges For You, de nieuwe challengeblog van ScrapbookNederland. En wat ook zo leuk is......Ik mag guest designer zijn voor de maand April!!
Gaaf toch!!
Ze hebben deze week weer een geweldige sketch dus ik ga zeker weer meedoen.

** Judith,  ik buiten het huishouden niet veel te doen en heb dus heel veel tijd om te freubelen , maar ben ook uren bezig voor ik het goede papier bij elkaar heb hoor . En als ik dat heb dabn kan ik de kaart zo inelkaar zetten want dat is vaak het enige dat ontbreekt. Het gaat ook niet in een keer achter elkaar, maar in stukjes en beetjes,Ik heb geen rust om uren achter elkaar door te gaan. Ik moet gewoon tussen door wat anders doen.

 Photobucket

13 comments:

Jann-will said...

Nou wij vinden het net zo leuk als jij hoor!!!
Eerst maart even afmaken, :-))

Groetjes Wilma

Judith said...

Ze hebben h e l e m a a l gelijk dat ze jouw gekozen hebben!
Veel plezier.
groetjes, Judith
ps Ik vraag me toch af waar jij de energie en tijd vandaan haalt? Je maakt altijd bewerkelijke creaties. Ik ben alleen al met het bedenken uren zoet...

Marlies said...

Gefeliciteerd, heel leuk voor je, ook wel verdiend, je maakt altijd super mooie creaties!
groetjes, Marlies

Anonymous said...

Gefeliciteerd Lenet !!! Harstikke leuk om in april met jou samen te werken ! Vind jouw projectjes prachtig !!
Groetjes Berdien

Annelies said...

Gefeliciteerd! (Natuurlijk kiezen ze jou... wie moeten ze anders kiezen?? ;-))

Brendaxx said...

gefeliciteerd met je Top 3 positie Lenet! En met je DTschap voor april.Veel succes!

Els said...

Gefeliciteerd en natuurlijk hebben ze jou gekozen.
Groetjes Els

natacha said...

gefeliciteerd lenet

Dora said...

Top zeg, van harte!

liszha said...

Verbaast me niks hoor! Is echt verdiend!

anja curvers said...

Van harte gefeliciteerd lenet en helemaal terecht toch prachtige kaart zoals gewoonlijk heel veel plezier met je gast designschap.

Maudy said...

OH das gaaf, gefeliciteerd.

Oeneke said...

Gefeliciteerd Lenet en veel plezier met het gastdesigner schap