Free diecutting files

Saturday 12 March 2011

With Love

En omdat het zeterdag is gooien we er nog een kaart tegenaan..Deze is voor de shabby tearoom en ik dacht als ik nou wacht tot morgen met plaatsten ben ik vast weer te laat , dus doe ik het nu maar.
Je moet groen gebruiken volgens de challenge, dat vond ik wel een challenge..het lintje dat ik gebruikt heb is het vintage lint van de koopjes pagina..het is nummer 4 , heel mooi licht groen, Ik heb het alleen gekreukeld verder niets. Ik dacht ik zet dat lint er ook maar op hebben we het weer gehad. op de tutorial pagina staan nog wat linkjes naar You-Tube  met flimpjes waarin ze laten zien welke leuke dingen je  met het lint kunt doen.
Zo en dan ga ik nu verder met het project waar ik mee bezig ben, dat wil ik nu wel eens af hebben.

Photobucket

18 comments:

noomiy said...

another great one!
i love this cute picture :)

Erica ♥ said...

Heel mooi is deze ook weer geworden, vooral het plaatje met de engeltjes vind ik leuk. Goed weekend. Erica.

Brendaxx said...

Weer een prachtig kaartje Lenet!!

mariska said...

Wat een prachtig kaartje zeg! Zooo romantisch.

Liefs mariska

Maria said...

Wat een prachtige kaart Lenet! Mooie kleuren en zo mooi afgewerkt met details! Ik kom vaker bij je kijken!

groetjes Maria

Riet said...

Wat een SCHITTERENDE kaart Lenet.

Liefs Riet.

Anda said...

Wat een lief kaartje weer, hoe krijg je het voor elkaar!?!

Gr. Anda

DEKAKADO said...

Dit is nog eens een mooie kaart!Prachtig!!

Ik ben Esther said...

Mooi hoor met het groene lint!!
Superleuk joh die tutorials op youtube,enorm bedankt ervoor!!
groetjes Esther

Alexandra said...

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Vind het zo knap dat je het geduld heb voor al dat gepriegelwerk met haken. Maar het resultaat mag er zijn.
Nu even de tutorial over het lint bekijken.

Patricia said...

Ook al weer zo mooi!
en ook het strikje vind ik super leuk.
Succes met de challenge.
Groeten Patricia

Dora said...

Ik vind m schitterend! en die kleur lint is prachtig!

Kitty said...

Prachtig kaartje weer!

marja said...

en wat een bjoetie van een kaart weer lenet!!!!!

lieve gr. marja

liszha said...

Die kleur spat er zo lekker uit maar niet op een drukke manier. Heel mooi!

Els said...

Ook deze ziet er heel mooi uit.
Groetjes Ela

Odetta said...

Wat een schitterende kaart! Heel erg mooi en het lint is schitterend verwerkt! Ik vond het schitterende sleutelproject van jou ook geweldig bedacht. Ik heb zelf ook nog al wat sleutels, dus wat inspiratie kan nooit geen kwaad! Groetjes, Odetta

Marjanne said...

Heel erg mooi deze kaart Lenet!!