Free diecutting files

Saturday 26 March 2011

Hiep Hiep Hoera

Een slingerkaart voor de met de sketch van waltzing mouse. van de week kreeg ik mijn nieuwe spellbinderstanzen binnen en die moest ik natuurlijk gebruiken. De tekst heb ik gestempeld met het Victorian Alphabet en de cirkel met vintage cirkels ,small het papier en het crepe papier is van melissa frances. Het lint staat op mijn koopjes pagina en dat is nummer 3 Ik heb het gekrreukeld door het nat te maken en te drogen met de heattool , ter wijl ik er steeds even in knijp.

Zo en dan ga ik nu eers eens even grondig mijn scrapkamertje op ruimen en even een sopje geven..het ziet er niet uit daar , en dan ziet het er straks weer ZO uit. Dat werkt toch een stuk fijner.

 
Photobucket

19 comments:

Pauline said...

Love those beautiful papers, the mix of colours are amazing.

Jacquelien said...

Wat een prachtige slingerkaart Lenet! En je scrapplekkie...... WAUWWWW!

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Wat een mooie slinger! Daar wordt het gelijk een feestje van! Je scrapplek is super! Ik hou zelf ook erg van opgeruimd, dan kom ik eerder tot een kaartje! ;-)

Groetjes en fijn weekend,
Wendy

Marga said...

Mooie slinger heb je gemaakt zeg! Prachtige kleuren. Daar wordt je toch vrolijk van.
Ik ben (mede door jou) ook helemaal verslingerd aan WMS stempels en heb inmiddels een aardige collectie. Ik wilde alleen dat ik net zo vaak als jij de gelegenheid had om er wat mee te maken.
Maar kijken ernaar is ook al heel leuk :)
Fijn weekend!
xx

Theetante San said...

Wat een mooie slinger!
Fijn weekend!

San

Rianne said...

Prachtig!!

Echt supermooi geworden!

En ja opruimen... Als ik bezig ben geweest is het bij mij één grote explosie en dan moet ik inderdaad ook eerst grondig opruimen. Het blijft een prachtige scrap-plek die je hebt; daar kan ik alleen maar van dromen voorlopig :)

Patricia said...

Wauw wat een super leuk idee.
Heel mooi.
Groeten Patricia

Marjanne said...

erg mooi Lenet; Succes met de grote schoonmaak

Desirée-ScrapDees said...

gaaf die slinger zeg, echt leuk geworden weer!
En ja het is hier ook een zooi in mijn kamer, maar zo opgeruimd als het bij jou in je (echt gave!) kamer was, zal het ook niet vaak zijn hihi, denk dat ik ook maar eens ga opruimen deze week, het is een schande!

Enne bedankt voor je tip over de inkt, heb um vandaag gekocht op de beurs in rijswijk en ben er super blij mee! Werkt als een tierelier, al merk ik nu al dat het een kwestie van oefenen is, want had er in eerste instantie veel te veel inkt op gedaan(tja ben ik gewend met die goedkope inkt) en hij schoof echt weg over de krimpfolie, de afdrukken erna waren al veel beter en droogde ook veel sneller en ja ik heb ook geen geduld!
Ga er lekker nog mee stoeien en ik ben ook blij dat ik stazon niet gekocht heb en daardoor waarschijnlijk veel stempels had verknalt, heb namelijk bijna alleen maar clearstempels. Dus bedankt hé, ben blij dat ik er even een logje van gemaakt had en zulke fijne tips gekregen heb!

Deborah Frings said...

Such a pretty vintage banner - beautiful!!

Unknown said...

wat gave banner helemaal prachtig!!
fijne avond Lenet
lieve groeten Carla

Riet said...

Wat prachtig gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

Marlies said...

Wat een super mooie slinger heb je gemaakt. Prachtig!! Hele mooie tekst stempels!
groetjes, Marlies

Els said...

super gave slinger en krijg dan echt zin in een feestje. Grappig dat bolletje onderaaan.
groetjes Els

simone said...

wat een super mooie banner zeg, mooi papier heb je er voor gebruikt
Groetjes Simone

tiny said...

Dat is ook wel heel toevallig, ik heb ook een slingerkaart gemaakt.
Als je hem wilt bewonderen kan je een kijkje nemen op mijn blog.
Mijn slingerkaart heb ik gemaakt voor onze dochter die 25 jaar is geworden.

groetjes tiny

Dora said...

Ow wat een beauty dit! Wil ik ook wel maken!

chantal said...

wouw erg leuk die slinger lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Martha said...

Erg mooi zeg, leuk zo'n slinger!