Free diecutting files

Tuesday 8 March 2011

vintage zonder titel

Een kaartje met Riddersholm papier het randje om de kaart heb ik zelf in elkaar geflanst ja ja ...het word nog wat met me hahah, nou ja nou is er trouwens ook niets simpeler dan dit randje denk ik hoor. he zijn allemaal dezelfde recht toe recht aan steken. Het kant daar ben ik helemaal verliefd op , zulk mooi kant ! Dat komt van Riddersholm net als de roosjes, het kruldraad staat op mijn koopjes pagina.
Ik had het kaartje af en zag dat ik er geen tekst bij had..nou ja een kaartje voor alle gelegenheden dus.


 Photobucket

22 comments:

celia said...

Ik mis de tekst zeker niet....zo mooi weer. Ik kan wel bij elk kaartje een leuke reactie schrijven maar dan is het zo afgezaagt....elk werkje van jouw handen is geweldig!!!!!
Fijne dag, Celia.

Sandra1968 said...

Ik vind 't schitterend!

Louise said...

Nou mag dan wel recht toe recht, recht aan zijn aan ik vind het super gedaan, prachtige stijlvolle kaart!.

gr.Louise

Annelies said...

Schattig!

natacha said...

sjiek zeg

Jann-will said...

Erg lief, kant is inderdaad prachtig!!
Maak je eerst met je naaimachine een zigzagsgewijs voordat je gaat haken?? Het ziet er zo mooi uit!!

Groetjes Wilma

Brenda said...

Erg mooi kaartje weer! Zit volgens mij wel erg veel werk in.
Fijne dag en groetjes, Brenda

Linda said...

Wauw Lenet, wat een schitterend kaartje zeg! Zoooo romantisch die kleurtjes, de afbeelding en dat werkelijk prachtige kantje! En wat leuk dat je dat randje eromheen hebt gehaakt zeg! Leuk idee! Fijne dag. Groetjes, Linda.

Dora said...

Wat een pracht van een kaart wow!

Wendy said...

Heel erg mooi

Groetjes Wendy

Riet said...

Wat een schitterend kaartje Lenet,lief plaatje,mooi papier.
Prachtig dat gehaakte randje.

Liefs Riet.

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

scrapsylz said...

wat een schatje!

Brendaxx said...

Wauw!! Weer zo'n gaaf kaartje! Echt supermooi!

Ria said...

weer een echte Lenet kaartje !!

lieve groetjes Ria S.

Ros said...

This is amazing!! love how you stitched the lace to the card ... it's perfect!!

Mandy's Magnolia cards said...

mijn mond gaat iedere keer wijd open staan van verbazing als ik zie wat voor moois je weer hebt gemaakt! wat een prachtige creaties maak je toch zeg!! echt in 1 woord.. FANTASTISCH

miriam said...

wat een schitterende kaart weer lenet

gr miriam

liszha said...

Schitterend!!! Dat randje is mooi in al zijn eenvoud, precies de goede kleur en dikte voor vintage! Love it!

Judith said...

Hallo Lenet,
Ik vind het gehaakte randje om de kaart heen helemaal geweldig. Moet ik ook eens proberen (-:
groetjes Judith

Stella said...

Ik ben er sprakeloos van :)...wow...práchtig!

Maudy said...

Geweldig, en ook weer eens wat anders dan een vierkante kaart. Super hoor.